Forums voor Verkopers
Inloggen
Inloggen
imgInloggen
imgInloggen
user profile
Seller_gr0jSqG1T59XL

Ik neem contact met u op betreffende het probleem met de betaling van het negatieve saldo.

Geachte heer/mevrouw,

Goedendag. We hebben al dagenlang een onopgelost probleem. We hebben geprobeerd onze accounts te reactiveren. Er werd ons verteld dat we hiervoor het negatieve saldo moesten betalen.

Daarom hebben wij het vereiste bedrag van £2.956,34 GBP overgemaakt naar uw bankrekening, zoals opgegeven. Wij hebben ook het betalingsbewijs en de referentienummers doorgestuurd.

Daarna werd ons meegedeeld dat het bedrag binnen vijf werkdagen in het systeem zichtbaar zou zijn. Inmiddels zijn er meer dan vijf werkdagen verstreken, maar het openstaande bedrag staat nog steeds op onze account vermeld. Hierdoor kunnen wij onze account nog steeds niet activeren.

Wij verzoeken u vriendelijk dit probleem nu zo spoedig mogelijk op te lossen.

Hieronder vindt u de betalingsgegevens:

Betaalbedrag: £2.956,34 GBP

Referentiecode: 5213026036126

Datum en tijd van betaling: 04-07-2025

0 weergaven
0 antwoorden
Tags:Gedeactiveerd
00
Antwoorden
user profile
Seller_gr0jSqG1T59XL

Ik neem contact met u op betreffende het probleem met de betaling van het negatieve saldo.

Geachte heer/mevrouw,

Goedendag. We hebben al dagenlang een onopgelost probleem. We hebben geprobeerd onze accounts te reactiveren. Er werd ons verteld dat we hiervoor het negatieve saldo moesten betalen.

Daarom hebben wij het vereiste bedrag van £2.956,34 GBP overgemaakt naar uw bankrekening, zoals opgegeven. Wij hebben ook het betalingsbewijs en de referentienummers doorgestuurd.

Daarna werd ons meegedeeld dat het bedrag binnen vijf werkdagen in het systeem zichtbaar zou zijn. Inmiddels zijn er meer dan vijf werkdagen verstreken, maar het openstaande bedrag staat nog steeds op onze account vermeld. Hierdoor kunnen wij onze account nog steeds niet activeren.

Wij verzoeken u vriendelijk dit probleem nu zo spoedig mogelijk op te lossen.

Hieronder vindt u de betalingsgegevens:

Betaalbedrag: £2.956,34 GBP

Referentiecode: 5213026036126

Datum en tijd van betaling: 04-07-2025

Tags:Gedeactiveerd
00
0 weergaven
0 antwoorden
Antwoorden
0 antwoorden
Volg deze discussie om meldingen te krijgen van nieuwe activiteit
user profile
Seller_gr0jSqG1T59XL

Ik neem contact met u op betreffende het probleem met de betaling van het negatieve saldo.

Geachte heer/mevrouw,

Goedendag. We hebben al dagenlang een onopgelost probleem. We hebben geprobeerd onze accounts te reactiveren. Er werd ons verteld dat we hiervoor het negatieve saldo moesten betalen.

Daarom hebben wij het vereiste bedrag van £2.956,34 GBP overgemaakt naar uw bankrekening, zoals opgegeven. Wij hebben ook het betalingsbewijs en de referentienummers doorgestuurd.

Daarna werd ons meegedeeld dat het bedrag binnen vijf werkdagen in het systeem zichtbaar zou zijn. Inmiddels zijn er meer dan vijf werkdagen verstreken, maar het openstaande bedrag staat nog steeds op onze account vermeld. Hierdoor kunnen wij onze account nog steeds niet activeren.

Wij verzoeken u vriendelijk dit probleem nu zo spoedig mogelijk op te lossen.

Hieronder vindt u de betalingsgegevens:

Betaalbedrag: £2.956,34 GBP

Referentiecode: 5213026036126

Datum en tijd van betaling: 04-07-2025

0 weergaven
0 antwoorden
Tags:Gedeactiveerd
00
Antwoorden
user profile
Seller_gr0jSqG1T59XL

Ik neem contact met u op betreffende het probleem met de betaling van het negatieve saldo.

Geachte heer/mevrouw,

Goedendag. We hebben al dagenlang een onopgelost probleem. We hebben geprobeerd onze accounts te reactiveren. Er werd ons verteld dat we hiervoor het negatieve saldo moesten betalen.

Daarom hebben wij het vereiste bedrag van £2.956,34 GBP overgemaakt naar uw bankrekening, zoals opgegeven. Wij hebben ook het betalingsbewijs en de referentienummers doorgestuurd.

Daarna werd ons meegedeeld dat het bedrag binnen vijf werkdagen in het systeem zichtbaar zou zijn. Inmiddels zijn er meer dan vijf werkdagen verstreken, maar het openstaande bedrag staat nog steeds op onze account vermeld. Hierdoor kunnen wij onze account nog steeds niet activeren.

Wij verzoeken u vriendelijk dit probleem nu zo spoedig mogelijk op te lossen.

Hieronder vindt u de betalingsgegevens:

Betaalbedrag: £2.956,34 GBP

Referentiecode: 5213026036126

Datum en tijd van betaling: 04-07-2025

Tags:Gedeactiveerd
00
0 weergaven
0 antwoorden
Antwoorden
user profile

Ik neem contact met u op betreffende het probleem met de betaling van het negatieve saldo.

door Seller_gr0jSqG1T59XL

Geachte heer/mevrouw,

Goedendag. We hebben al dagenlang een onopgelost probleem. We hebben geprobeerd onze accounts te reactiveren. Er werd ons verteld dat we hiervoor het negatieve saldo moesten betalen.

Daarom hebben wij het vereiste bedrag van £2.956,34 GBP overgemaakt naar uw bankrekening, zoals opgegeven. Wij hebben ook het betalingsbewijs en de referentienummers doorgestuurd.

Daarna werd ons meegedeeld dat het bedrag binnen vijf werkdagen in het systeem zichtbaar zou zijn. Inmiddels zijn er meer dan vijf werkdagen verstreken, maar het openstaande bedrag staat nog steeds op onze account vermeld. Hierdoor kunnen wij onze account nog steeds niet activeren.

Wij verzoeken u vriendelijk dit probleem nu zo spoedig mogelijk op te lossen.

Hieronder vindt u de betalingsgegevens:

Betaalbedrag: £2.956,34 GBP

Referentiecode: 5213026036126

Datum en tijd van betaling: 04-07-2025

Tags:Gedeactiveerd
00
0 weergaven
0 antwoorden
Antwoorden
0 antwoorden
0 antwoorden
Snelle filters
Sorteren op
Volg deze discussie om meldingen te krijgen van nieuwe activiteit
Volg deze discussie om meldingen te krijgen van nieuwe activiteit