Ik neem contact met u op betreffende het probleem met de betaling van het negatieve saldo.
Geachte heer/mevrouw,
Goedendag. We hebben al dagenlang een onopgelost probleem. We hebben geprobeerd onze accounts te reactiveren. Er werd ons verteld dat we hiervoor het negatieve saldo moesten betalen.
Daarom hebben wij het vereiste bedrag van £2.956,34 GBP overgemaakt naar uw bankrekening, zoals opgegeven. Wij hebben ook het betalingsbewijs en de referentienummers doorgestuurd.
Daarna werd ons meegedeeld dat het bedrag binnen vijf werkdagen in het systeem zichtbaar zou zijn. Inmiddels zijn er meer dan vijf werkdagen verstreken, maar het openstaande bedrag staat nog steeds op onze account vermeld. Hierdoor kunnen wij onze account nog steeds niet activeren.
Wij verzoeken u vriendelijk dit probleem nu zo spoedig mogelijk op te lossen.
Hieronder vindt u de betalingsgegevens:
Betaalbedrag: £2.956,34 GBP
Referentiecode: 5213026036126
Datum en tijd van betaling: 04-07-2025
Ik neem contact met u op betreffende het probleem met de betaling van het negatieve saldo.
Geachte heer/mevrouw,
Goedendag. We hebben al dagenlang een onopgelost probleem. We hebben geprobeerd onze accounts te reactiveren. Er werd ons verteld dat we hiervoor het negatieve saldo moesten betalen.
Daarom hebben wij het vereiste bedrag van £2.956,34 GBP overgemaakt naar uw bankrekening, zoals opgegeven. Wij hebben ook het betalingsbewijs en de referentienummers doorgestuurd.
Daarna werd ons meegedeeld dat het bedrag binnen vijf werkdagen in het systeem zichtbaar zou zijn. Inmiddels zijn er meer dan vijf werkdagen verstreken, maar het openstaande bedrag staat nog steeds op onze account vermeld. Hierdoor kunnen wij onze account nog steeds niet activeren.
Wij verzoeken u vriendelijk dit probleem nu zo spoedig mogelijk op te lossen.
Hieronder vindt u de betalingsgegevens:
Betaalbedrag: £2.956,34 GBP
Referentiecode: 5213026036126
Datum en tijd van betaling: 04-07-2025