Forums voor Verkopers
Inloggen
Inloggen
imgInloggen
imgInloggen

Recente discussies

Nieuwste activiteitRecent aangemaaktMeest bekekenMeeste stemmen

Recente discussies

Nieuwste activiteitRecent aangemaaktMeest bekekenMeeste stemmen
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon

Bladeren op categorie

Recente discussies

Nieuwste activiteitRecent aangemaaktMeest bekekenMeeste stemmen

Recente discussies

Nieuwste activiteitRecent aangemaaktMeest bekekenMeeste stemmen
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon

Welkom bij het forum voor verkooppartners

Bladeren op categorie

Recente discussies

Nieuwste activiteitRecent aangemaaktMeest bekekenMeeste stemmen
user profile

In onze nieuwe serie Small Business Bytes deelt Andrea Marquez, de producer van This is Small Business, inzichten uit interviews met meer dan 100 Amerikaanse kleine bedrijven over cruciale momenten, uitdagingen en lessen die tijdens het schalen van hun bedrijf zijn geleerd.

In deze serie bespreekt Marquez hoe mentaliteit een krachtige tool is om langetermijnplanning te begeleiden en uitdagingen het hoofd te bieden:

  1. Ken het probleem dat je oplost: Je waarom leidt je beslissingen, je merkberichten, en houdt je op de goede weg wanneer de dingen moeilijk worden. Bijvoorbeeld: Sean Brownlee richtte Ravenox op om stabiele, duidelijke banen aan veteranen te bieden wanneer ze de transitie naar het dagelijks leven maken. Teri Johnson richtte Harmony Candle Co. op om de zwarte cultuur in de VS te vieren met behulp van geuren. Beide hebben succes geboekt door hun bedrijf een duidelijk doel te geven. Vraag jezelf af: Welk pijnpunt biedt mijn bedrijf een oplossing voor? En hoe houdt dat verband met mijn verdere missie?
  2. Wacht niet op perfecte: Als je je product probeert te perfectioneren voordat je het lanceert, kan je je groei vertragen. Toen Val Fishbane van Spread the Love Foods vroeg producten lanceerde, hielpen klantgegevens om alles te verfijnen, van de ingrediënten tot de potgrootte. Overweeg om klein te beginnen, feedback te verzamelen en dan uit te breiden.
  3. Maak je merkverhaal persoonlijk: Verhaalvertelling bouwt emotioneel vertrouwen op, maar het moet zijn geworteld in iets zinvols. Conchita Pleasant heeft Nefertiti's Secrets opgericht nadat ze haar haar was verloren tijdens een kankerbehandeling. Ze heeft haar persoonlijke genezingen omgetoverd tot een haarverzorgingsmerk dat gericht was op mensen kracht geven. Ray Phillips van Soap Sox heeft zijn product gemaakt om kinderen in behandelingsfaciliteiten te helpen zich veilig te laten voelen tijdens het baden. Deze verhalen laten klanten zich gezien en begrepen voelen. Deel het persoonlijke moment dat tot het ontstaan van je bedrijf heeft geleid. Waarom heb jij besloten deze oplossing te creëren?
  4. Maak een pitch die binnen enkele seconden de aandacht trekt: Een scherpe pitch moet snel de belangstelling wekken. Felicia Jackson (CPR Wrap) opent haar pitch met een moment van paniek: het moment waarop ze haar kind zag stikken en niets kon doen ondanks haar reanimatietraining. Matthew Tesvich (Skunk Skin) vertelt zijn verhaal met humor en herkenbaarheid: hij maakt grappen over zijn eigen stinkende voeten en pitcht vervolgens de sokken tegen geurtjes. Presenteer het probleem, een emotionele kant en een eenvoudige oplossing, en probeer het in minder dan 60 seconden te doen.
  5. Gebruik bewijs van sociale media om vertrouwen op te bouwen: Door gebruikers gegenereerde content, zoals recensies, social-mediatags en klantfoto's en video's, zijn krachtige tools om je merk te laten groeien. Onderzoek toont aan dat 70% van de klanten door gebruikers gegenereerde content in overweging neemt voordat ze een product kopen. Maak een hashtag van het merk, plaats klantcontent opnieuw (met toestemming) en voeg recensies of video's toe aan je productpagina's of e-mails.

Als je naar alle afleveringen van de podcast This Is Small Business wilt luisteren, ga je naar Amazon Music, Spotify of Apple Pocasts

(Opmerking: de afleveringen zijn in het Engels.)

0 stemmen
0 stemmen
0 weergaven
0 antwoorden
Nieuwste activiteit
user profile

De meeste niet-voedingsproducten die in onze EU-stores worden vermeld, moeten voldoen aan de Verordening algemene productveiligheid (VAPV) om te kunnen worden verkocht. Dit is om ervoor te zorgen dat klanten producten ontvangen die veilig zijn en voldoen aan de eisen.

Als je niet eerder VAPV-conformiteitsinformatie voor je merk hebt ingediend, moet je de volgende stappen nemen:


  1. Registreer het merk in Amazon Brand Registry.
  2. Ga naar Accountstatus.
  3. Klik op Informatie over naleving indienen.
  4. Voer de contactgegevens van de fabrikant en de verantwoordelijke persoon in.
  5. Voer de volgende stappen uit.

Als je in het verleden VAPV-conformiteitsinformatie voor je merk hebt ingediend of als je producten zonder merknaam verkoopt, moet je de volgende stappen nemen:


  1. Vul het kenmerk e-mailadres of elektronisch adres van de fabrikant in. Verstrek het e-mailadres of de URL die je eerder in Accountstatus hebt ingediend.
  2. Vul het e-mailadres of het elektronische adreskenmerk van de verantwoordelijke persoon in. Verstrek het e-mailadres of de URL die je eerder in Accountstatus hebt ingediend.
  3. Verstrek afbeeldingen of documenten van productveiligheidsinformatie.
  4. Vul het kenmerk veiligheidsverklaring in als je product geen waarschuwings- en veiligheidsinformatie bevat.

Als vereiste productvermeldingsinformatie ontbreekt of onjuist is of als het product geen merknaam heeft, wordt deze binnen 24 uur na het voltooien van de productvermelding gedeactiveerd.

Als je productvermeldingen wilt herstellen, moet je de fabrikant, verantwoordelijke persoon en waarschuwings- en veiligheidsinformatie in Accountstatus verstrekken.

Ga voor gedetailleerde instructies naar Informatie over de fabrikant, verantwoordelijke persoon en waarschuwings- en veiligheidsinformatie indienen.

0 stemmen
0 stemmen
2 weergaven
0 antwoorden
Nieuwste activiteit

Veelgestelde vragen

Meer informatie over forums voor verkooppartners, hoe je deelneemt aan discussies en meer!
Veelgestelde vragen bekijken

Community-richtlijnen

Tips om een veilige en inclusieve omgeving te behouden
Community-richtlijnen bekijken

Release Notes

Blijf op de hoogte van verbeteringen in Verkopersforums.
Uitgave Opmerkingen bekijken

Gebruiksvoorwaarden

Algemene voorwaarden voor het forum voor verkooppartners bekijken
Gebruiksvoorwaarden bekijken

Privacyverklaring

Privacybeleid voor forum voor verkooppartners bekijken
Privacybeleid bekijken

Misbruik melden

Gebruik dit formulier om misbruik van het Amazon-beleid te melden
Overzicht