Forums voor Verkopers
Inloggen
Inloggen
imgInloggen
imgInloggen

Recente discussies

Nieuwste activiteitRecent aangemaaktMeest bekekenMeeste stemmen

Recente discussies

Nieuwste activiteitRecent aangemaaktMeest bekekenMeeste stemmen
user profile
Seller_oUmyNDYunUNLc
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
Seller_Q5kWTtMZo3UIO
user profile
Seller_gr0jSqG1T59XL

Bladeren op categorie

Recente discussies

Nieuwste activiteitRecent aangemaaktMeest bekekenMeeste stemmen

Recente discussies

Nieuwste activiteitRecent aangemaaktMeest bekekenMeeste stemmen
user profile
Seller_oUmyNDYunUNLc
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
Seller_Q5kWTtMZo3UIO
user profile
Seller_gr0jSqG1T59XL

Welkom bij het forum voor verkooppartners

Bladeren op categorie

Recente discussies

Nieuwste activiteitRecent aangemaaktMeest bekekenMeeste stemmen
user profile
cannot change my buisiness information
door Seller_oUmyNDYunUNLc

I need to edit my basic business information (Change of name and address) I recently registered a company and need these info to be updated.

I keep getting the error message below: please help

"We have failed to verify the information that you have provided. If you have further questions, please contact Seller Support/Selling Partner Support."

0 stemmen
0 stemmen
0 weergaven
0 antwoorden
Nieuwste activiteit
user profile

We hebben onze tool voor het uploaden van afbeeldingen in bulk bijgewerkt, zodat je meerdere afbeeldingen efficiënter aan je productpagina's kunt toevoegen.

Eerder stopte de tool bij de eerste fout die zich in een geüpload zip-bestand voordeed, waarbij je fouten afzonderlijk moest herstellen en het volledige bestand na elke correctie opnieuw moest uploaden.

Nu verwerkt de tool alle geldige afbeeldingen en biedt het een foutoverzicht voor afgewezen bestanden. Je kunt alle fouten tegelijk bekijken en herstellen voordat je het bestand opnieuw uploadt, waardoor het proces sneller verloopt met minder herhaalde stappen.

Als je de tool wilt gebruiken, ga je naar Afbeeldingen in bulk uploaden.

Ga voor meer informatie naar Afbeeldingen uploaden in Afbeeldingsmanager.

0 stemmen
0 stemmen
0 weergaven
0 antwoorden
Nieuwste activiteit
user profile

In onze vereisten voor Retourzendingen van klanten voor internationale verkoop staat dat je klanten specifieke opties moet bieden voor internationale retourzendingen van zelfverzonden items van meer dan € 25 of £ 20 (inclusief btw).

Als je vanaf 11 augustus 2025 geen van de onderstaande opties aanbiedt aan je Amazon.de-klanten voor bestellingen die respectievelijk binnen drie kalenderdagen na de retouraanvraag van buiten Duitsland worden verzonden, betalen we de klant namens jou terug en brengen we het bedrag op je verkopersaccount in rekening.

Dezelfde termijn van drie kalenderdagen is van toepassing op je Amazon.co.uk-klanten voor bestellingen die vanaf 11 augustus 2025 van buiten het Verenigd Koninkrijk worden verzonden. Deze update vervangt de huidige termijn van vier kalenderdagen die op 11 november 2024 was geïmplementeerd. Deze kosten komen niet in aanmerking voor terugbetaling via SAFE-T-claims.

Je moet een van de volgende opties aanbieden:

Vanaf 11 augustus 2025 schakelen we ook voorgefrankeerde retouretiketten van Amazon voor zelfverzonden bestellingen in voor Amazon-retourverzendservices voor grensoverschrijdende retourzendingen van Amazon.de via DHL Connect en DPD. Voorgefrankeerde retouretiketten van Amazon zijn voorgefrankeerde retouretiketten met automatische track en trace voor door klanten geïnitieerde retourzendingen binnen ons beleid voor retourzendingen en kunnen je helpen aan de vereisten voor internationale retourzendingen te voldoen.

Ga voor meer informatie over ons beleid inzake internationale retourzendingen naar Retourzendingen van klanten voor internationale verkoop.

0 stemmen
0 stemmen
2 weergaven
0 antwoorden
Nieuwste activiteit
user profile

Als je van plan bent om in de zomer vrij te nemen, raden we je aan je vakantiestatus bij te werken om nieuwe zelfverzonden bestellingen te voorkomen en je accountstatus te beschermen.

Wanneer je je account instelt op Op vakantie, verwijderen we je zelfverzonden productvermeldingen tijdelijk van Amazon-productpagina's en uit zoekresultaten.

Als deze instelling niet is ingeschakeld, kunnen gemiste zendingen je prestatiestatistieken schaden, waaronder:

  • Percentage vertraagde verzendingen
  • Percentage geldige trackingnummers
  • Percentage defecte bestellingen
  • Percentage annulering vóór fulfillment

Ga als volgt te werk om de vakantiemodus in te schakelen:

  1. Ga naar Winkelstatus en vakantie-instellingen.
  2. Klik op Bewerken.
  3. Gebruik onder Vakantiestatus de schakelaar om je winkelstatus in te stellen op Op vakantie.

Ga naar Status van productvermeldingen voor vakanties, feestdagen en ander verlof voor meer informatie.

0 stemmen
0 stemmen
1 weergave
0 antwoorden
Nieuwste activiteit
user profile
Your account has been deactivated NL
door Seller_Q5kWTtMZo3UIO

amazon blocked us been a 2 years, every single month we request to reopen account and still nothing,

any idea how to fix this problem?

0 stemmen
0 stemmen
1 weergave
0 antwoorden
Nieuwste activiteit
user profile

Geachte heer/mevrouw,

Goedendag. We hebben al dagenlang een onopgelost probleem. We hebben geprobeerd onze accounts te reactiveren. Er werd ons verteld dat we hiervoor het negatieve saldo moesten betalen.

Daarom hebben wij het vereiste bedrag van £2.956,34 GBP overgemaakt naar uw bankrekening, zoals opgegeven. Wij hebben ook het betalingsbewijs en de referentienummers doorgestuurd.

Daarna werd ons meegedeeld dat het bedrag binnen vijf werkdagen in het systeem zichtbaar zou zijn. Inmiddels zijn er meer dan vijf werkdagen verstreken, maar het openstaande bedrag staat nog steeds op onze account vermeld. Hierdoor kunnen wij onze account nog steeds niet activeren.

Wij verzoeken u vriendelijk dit probleem nu zo spoedig mogelijk op te lossen.

Hieronder vindt u de betalingsgegevens:

Betaalbedrag: £2.956,34 GBP

Referentiecode: 5213026036126

Datum en tijd van betaling: 04-07-2025

0 stemmen
0 stemmen
0 weergaven
0 antwoorden
Nieuwste activiteit

Veelgestelde vragen

Meer informatie over forums voor verkooppartners, hoe je deelneemt aan discussies en meer!
Veelgestelde vragen bekijken

Community-richtlijnen

Tips om een veilige en inclusieve omgeving te behouden
Community-richtlijnen bekijken

Release Notes

Blijf op de hoogte van verbeteringen in Verkopersforums.
Uitgave Opmerkingen bekijken

Gebruiksvoorwaarden

Algemene voorwaarden voor het forum voor verkooppartners bekijken
Gebruiksvoorwaarden bekijken

Privacyverklaring

Privacybeleid voor forum voor verkooppartners bekijken
Privacybeleid bekijken

Misbruik melden

Gebruik dit formulier om misbruik van het Amazon-beleid te melden
Overzicht