Forums voor Verkopers
Inloggen
Inloggen
imgInloggen
imgInloggen

Recente discussies

Nieuwste activiteitRecent aangemaaktMeest bekekenMeeste stemmen

Recente discussies

Nieuwste activiteitRecent aangemaaktMeest bekekenMeeste stemmen
user profile
Seller_EgRop2lT9n7vI

Bladeren op categorie

Recente discussies

Nieuwste activiteitRecent aangemaaktMeest bekekenMeeste stemmen

Recente discussies

Nieuwste activiteitRecent aangemaaktMeest bekekenMeeste stemmen
user profile
Seller_EgRop2lT9n7vI

Welkom bij het forum voor verkooppartners

Bladeren op categorie

Recente discussies

Nieuwste activiteitRecent aangemaaktMeest bekekenMeeste stemmen
user profile

I'm trying to complete my bank account verification, but the name on my bank statements still shows my previous business name, while my current Amazon account uses the updated company name.

The issue is that I can't access the “Identity Information” page under Business Information – it gives a "not a functioning page" error. So I'm unable to update the legal name manually.

Has anyone experienced this? Is there a way to update the business name or get the bank verification approved using additional documentation (like a registration extract)?

Any advice is appreciated!

0 stemmen
0 stemmen
0 weergaven
0 antwoorden
Nieuwste activiteit

Veelgestelde vragen

Meer informatie over forums voor verkooppartners, hoe je deelneemt aan discussies en meer!
Veelgestelde vragen bekijken

Community-richtlijnen

Tips om een veilige en inclusieve omgeving te behouden
Community-richtlijnen bekijken

Release Notes

Blijf op de hoogte van verbeteringen in Verkopersforums.
Uitgave Opmerkingen bekijken

Gebruiksvoorwaarden

Algemene voorwaarden voor het forum voor verkooppartners bekijken
Gebruiksvoorwaarden bekijken

Privacyverklaring

Privacybeleid voor forum voor verkooppartners bekijken
Privacybeleid bekijken

Misbruik melden

Gebruik dit formulier om misbruik van het Amazon-beleid te melden
Overzicht