Forums voor Verkopers
Inloggen
Inloggen
imgInloggen
imgInloggen

Door discussies bladeren

user profile
News_Amazon
user profile
Seller_oUmyNDYunUNLc
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
Seller_Q5kWTtMZo3UIO
user profile
Seller_gr0jSqG1T59XL
user profile
News_Amazon
user profile
Seller_r4p3D3JIF15zq
user profile
News_Amazon
Sorteren op
Nieuwste activiteitRecent aangemaaktMeest bekekenMeeste stemmen
Filters
Datum/tijdAllesAfgelopen dagAfgelopen weekAfgelopen maandAfgelopen 3 maandenAfgelopen jaarDatumbereik
Snelle filters
Discussies
Categorieën
Tags
Tags worden ingevuld op basis van categorieselectie

Door discussies bladeren

user profile
News_Amazon
user profile

We hebben de Gids voor aanvraag voor Brand Registry opgesteld om je te helpen met het inschrijvingsproces voor Brand Registry .

De Gids voor aanvraag voor Brand Registry bevat stapsgewijze instructies en afbeeldingen en legt precies uit welke informatie bij elke stap vereist is. Hij bevat ook tips over het voorkomen van veelvoorkomende fouten.

Als je een geregistreerd handelsmerk hebt of als je een handelsmerk hebt aangevraagd, kan Brand Registry je helpen met het volgende:

• Je merk beschermen. Detecteer en meld vermoedelijke inbreuk op intellectueel eigendom met onze krachtige tools.

• De ervaring personaliseren. Bied klanten de mogelijkheid om zich te abonneren op de producten van je merk en terugkerende klanten te worden. Ontwerp je eigen winkel om je producten te tonen en het verhaal van je merk te vertellen.

• Je succes meten. Gebruik belangrijke statistieken, zoals catalogusprestaties en topzoektermen, om te begrijpen hoe klanten naar je merk zoeken en je producten kopen.

Ga naar Gids voor aanvraag voor Brand Registry om aan de slag te gaan.

0 stemmen
0 stemmen
0 weergaven
0 antwoorden
Nieuwste activiteit
user profile
Seller_oUmyNDYunUNLc
user profile
cannot change my buisiness information
door Seller_oUmyNDYunUNLc

I need to edit my basic business information (Change of name and address) I recently registered a company and need these info to be updated.

I keep getting the error message below: please help

"We have failed to verify the information that you have provided. If you have further questions, please contact Seller Support/Selling Partner Support."

0 stemmen
0 stemmen
1 weergave
0 antwoorden
Nieuwste activiteit
user profile
News_Amazon
user profile

We hebben onze tool voor het uploaden van afbeeldingen in bulk bijgewerkt, zodat je meerdere afbeeldingen efficiënter aan je productpagina's kunt toevoegen.

Eerder stopte de tool bij de eerste fout die zich in een geüpload zip-bestand voordeed, waarbij je fouten afzonderlijk moest herstellen en het volledige bestand na elke correctie opnieuw moest uploaden.

Nu verwerkt de tool alle geldige afbeeldingen en biedt het een foutoverzicht voor afgewezen bestanden. Je kunt alle fouten tegelijk bekijken en herstellen voordat je het bestand opnieuw uploadt, waardoor het proces sneller verloopt met minder herhaalde stappen.

Als je de tool wilt gebruiken, ga je naar Afbeeldingen in bulk uploaden.

Ga voor meer informatie naar Afbeeldingen uploaden in Afbeeldingsmanager.

0 stemmen
0 stemmen
0 weergaven
0 antwoorden
Nieuwste activiteit
user profile
News_Amazon
user profile

In onze vereisten voor Retourzendingen van klanten voor internationale verkoop staat dat je klanten specifieke opties moet bieden voor internationale retourzendingen van zelfverzonden items van meer dan € 25 of £ 20 (inclusief btw).

Als je vanaf 11 augustus 2025 geen van de onderstaande opties aanbiedt aan je Amazon.de-klanten voor bestellingen die respectievelijk binnen drie kalenderdagen na de retouraanvraag van buiten Duitsland worden verzonden, betalen we de klant namens jou terug en brengen we het bedrag op je verkopersaccount in rekening.

Dezelfde termijn van drie kalenderdagen is van toepassing op je Amazon.co.uk-klanten voor bestellingen die vanaf 11 augustus 2025 van buiten het Verenigd Koninkrijk worden verzonden. Deze update vervangt de huidige termijn van vier kalenderdagen die op 11 november 2024 was geïmplementeerd. Deze kosten komen niet in aanmerking voor terugbetaling via SAFE-T-claims.

Je moet een van de volgende opties aanbieden:

Vanaf 11 augustus 2025 schakelen we ook voorgefrankeerde retouretiketten van Amazon voor zelfverzonden bestellingen in voor Amazon-retourverzendservices voor grensoverschrijdende retourzendingen van Amazon.de via DHL Connect en DPD. Voorgefrankeerde retouretiketten van Amazon zijn voorgefrankeerde retouretiketten met automatische track en trace voor door klanten geïnitieerde retourzendingen binnen ons beleid voor retourzendingen en kunnen je helpen aan de vereisten voor internationale retourzendingen te voldoen.

Ga voor meer informatie over ons beleid inzake internationale retourzendingen naar Retourzendingen van klanten voor internationale verkoop.

0 stemmen
0 stemmen
2 weergaven
0 antwoorden
Nieuwste activiteit
user profile
News_Amazon
user profile

Als je van plan bent om in de zomer vrij te nemen, raden we je aan je vakantiestatus bij te werken om nieuwe zelfverzonden bestellingen te voorkomen en je accountstatus te beschermen.

Wanneer je je account instelt op Op vakantie, verwijderen we je zelfverzonden productvermeldingen tijdelijk van Amazon-productpagina's en uit zoekresultaten.

Als deze instelling niet is ingeschakeld, kunnen gemiste zendingen je prestatiestatistieken schaden, waaronder:

  • Percentage vertraagde verzendingen
  • Percentage geldige trackingnummers
  • Percentage defecte bestellingen
  • Percentage annulering vóór fulfillment

Ga als volgt te werk om de vakantiemodus in te schakelen:

  1. Ga naar Winkelstatus en vakantie-instellingen.
  2. Klik op Bewerken.
  3. Gebruik onder Vakantiestatus de schakelaar om je winkelstatus in te stellen op Op vakantie.

Ga naar Status van productvermeldingen voor vakanties, feestdagen en ander verlof voor meer informatie.

0 stemmen
0 stemmen
2 weergaven
0 antwoorden
Nieuwste activiteit
user profile
Seller_Q5kWTtMZo3UIO
user profile
Your account has been deactivated NL
door Seller_Q5kWTtMZo3UIO

amazon blocked us been a 2 years, every single month we request to reopen account and still nothing,

any idea how to fix this problem?

0 stemmen
0 stemmen
1 weergave
0 antwoorden
Nieuwste activiteit
user profile
Seller_gr0jSqG1T59XL
user profile

Geachte heer/mevrouw,

Goedendag. We hebben al dagenlang een onopgelost probleem. We hebben geprobeerd onze accounts te reactiveren. Er werd ons verteld dat we hiervoor het negatieve saldo moesten betalen.

Daarom hebben wij het vereiste bedrag van £2.956,34 GBP overgemaakt naar uw bankrekening, zoals opgegeven. Wij hebben ook het betalingsbewijs en de referentienummers doorgestuurd.

Daarna werd ons meegedeeld dat het bedrag binnen vijf werkdagen in het systeem zichtbaar zou zijn. Inmiddels zijn er meer dan vijf werkdagen verstreken, maar het openstaande bedrag staat nog steeds op onze account vermeld. Hierdoor kunnen wij onze account nog steeds niet activeren.

Wij verzoeken u vriendelijk dit probleem nu zo spoedig mogelijk op te lossen.

Hieronder vindt u de betalingsgegevens:

Betaalbedrag: £2.956,34 GBP

Referentiecode: 5213026036126

Datum en tijd van betaling: 04-07-2025

0 stemmen
0 stemmen
0 weergaven
0 antwoorden
Nieuwste activiteit
user profile
News_Amazon
user profile

Op basis van je feedback hebben we een bulksjabloon toegevoegd om het je gemakkelijker te maken om prijskortingen voor meerdere producten toe te voegen en te beheren.

Met dit sjabloon kun je kortingen en aantallen voor maximaal 500 SKU-codes tegelijk uploaden, wat handig is wanneer je een prijskorting maakt voor verschillende producten of variaties.

Je kunt dit sjabloon ook gebruiken om wijzigingen in je bestaande prijskortingen te uploaden, inclusief kortingen met fouten of waarschuwingen. Wanneer je een prijskorting bewerkt, download je de lijst met je SKU-codes met korting naar het sjabloon en upload je eventuele wijzigingen opnieuw.

Ga voor meer informatie naar het sjabloon Prijskorting.

Als je een nieuwe prijskorting wilt maken, ga je naar het dashboard Prijskortingen.

0 stemmen
0 stemmen
3 weergaven
0 antwoorden
Nieuwste activiteit
user profile
Seller_r4p3D3JIF15zq
user profile
Hoera! ons account is weer geactiveerd!
door Seller_r4p3D3JIF15zq

Hoera! ons account is na 9 maanden weer geactiveerd! Na een een goed gesprek met een mevrouw uit India mogen we weer verkopen in NL en BE.

0 stemmen
0 stemmen
1 weergave
0 antwoorden
Nieuwste activiteit
user profile
News_Amazon
user profile

Vanaf 28 juli 2025 moet je vragen over de naleving van de veiligheidsvoorschriften voor batterijen beantwoorden wanneer je Verzonden door verkoper-productvermeldingen maakt of bewerkt die batterijen of items die op batterijen werken bevatten. Deze wijziging helpt om de veiligheid van klanten en de nauwkeurigheid van productinformatie te garanderen.

Wanneer je een productvermelding maakt, zie je nu de volgende vraag:

  • Zijn batterijen vereist?

Als je Ja antwoordt, zie je de volgende vragen:

  • Zijn batterijen inbegrepen?
  • Wat is de samenstelling van de batterijcel? (Voorbeelden: alkaline, lithiumion)

Je vindt informatie over de samenstelling van de batterijcel op de batterij, het etiket van de fabrikant of de verpakking van het product. Als je batterijtype niet wordt vermeld in Je producten vermelden onder Producten toevoegen, selecteer je Anders dan vermeld en voer je de samenstelling handmatig in.

Notitie: Als je onjuiste antwoorden op deze vragen verstrekt, kunnen je productvermeldingen worden gedeactiveerd.

Ga voor meer informatie naar Vereiste informatie en documentatie over gevaarlijke producten (gevaarlijke stoffen).

0 stemmen
0 stemmen
1 weergave
0 antwoorden
Nieuwste activiteit