Eenmanszaak met NL en DE VAT registratie: Altijd mismatch in bedrijfsnaam
Ik heb een Eenmanszaak met een NL en DE BTW registratie. Doordat de NL en DE belastingdiensten beide mijn naam op een andere wijze schrijven, heb ik altijd een mismatch met mijn bedrijfsnaam in Seller Central. De belastingdienst in NL schrijft alleen 'Voorletter + Achternaam'. In DE is het 'Voornaam + Achternaam'.
Hierdoor heb ik maandelijks problemen met dat er een mismatch is tussen mijn bedrijfsnaam en BTW gegevens. Als ik P JANSEN invoer, wordt mijn Duitse btw nummer afgewezen. Als ik PIET JANSEN invul, wordt mijn NL nummer afgewezen.
Bedrijfsvorm: Eenmanszaak
Bedrijfsnaam: BEDRIJFX
NL Belastingdienst naam: 'P JANSEN'
DE Belastingdienst naam: 'PIET JANSEN'.
Amazon (Health) Support heeft hier geen oplossing voor.
Zijn er meer mensen die dit ervaren en eventueel een oplossing hebben?
Eenmanszaak met NL en DE VAT registratie: Altijd mismatch in bedrijfsnaam
Ik heb een Eenmanszaak met een NL en DE BTW registratie. Doordat de NL en DE belastingdiensten beide mijn naam op een andere wijze schrijven, heb ik altijd een mismatch met mijn bedrijfsnaam in Seller Central. De belastingdienst in NL schrijft alleen 'Voorletter + Achternaam'. In DE is het 'Voornaam + Achternaam'.
Hierdoor heb ik maandelijks problemen met dat er een mismatch is tussen mijn bedrijfsnaam en BTW gegevens. Als ik P JANSEN invoer, wordt mijn Duitse btw nummer afgewezen. Als ik PIET JANSEN invul, wordt mijn NL nummer afgewezen.
Bedrijfsvorm: Eenmanszaak
Bedrijfsnaam: BEDRIJFX
NL Belastingdienst naam: 'P JANSEN'
DE Belastingdienst naam: 'PIET JANSEN'.
Amazon (Health) Support heeft hier geen oplossing voor.
Zijn er meer mensen die dit ervaren en eventueel een oplossing hebben?