Update van de procedure voor feedback voor verkopers: Introductie van ratings met alleen sterren
Op 4 augustus 2025 starten we met een vereenvoudigde procedure voor het indienen van feedback voor verkopers, zodat klanten een rating met alleen sterren kunnen geven, met optionele schriftelijke feedback. Deze vereenvoudigde beoordelingsprocedure kan je helpen sneller meer verkoperbeoordelingen te ontvangen.
Eerlijke en authentieke sterbeoordelingen zijn een belangrijke manier voor klanten om te weten hoe eerdere bestelervaringen door andere klanten werden ervaren. Om het voor klanten gemakkelijker te maken om ratings in te dienen, maken we schriftelijke feedback optioneel. Dat zal helpen om het aantal ingediende ratings te laten stijgen en hierdoor zullen klanten meer informatie krijgen, zodat ze met vertrouwen aankoopbeslissingen kunnen nemen.
Wanneer klanten feedback over verkopers indienen met of zonder tekst, zoeken we automatisch naar tekenen van misbruik en evalueren we de feedback aan de hand van onze community-richtlijnen. Als er geen tekst is, wordt de functie Feedbackberoep in de Feedbackbeheerder uitgeschakeld voor alle ratings met allen sterren. Als je van mening bent dat onze Community-richtlijnen worden geschonden door de rating met alleen sterren, kun je een aanvullende beoordeling aanvragen via Een schending melden.
Ga voor meer informatie naar Feedback en prestaties monitoren.
Update van de procedure voor feedback voor verkopers: Introductie van ratings met alleen sterren
Op 4 augustus 2025 starten we met een vereenvoudigde procedure voor het indienen van feedback voor verkopers, zodat klanten een rating met alleen sterren kunnen geven, met optionele schriftelijke feedback. Deze vereenvoudigde beoordelingsprocedure kan je helpen sneller meer verkoperbeoordelingen te ontvangen.
Eerlijke en authentieke sterbeoordelingen zijn een belangrijke manier voor klanten om te weten hoe eerdere bestelervaringen door andere klanten werden ervaren. Om het voor klanten gemakkelijker te maken om ratings in te dienen, maken we schriftelijke feedback optioneel. Dat zal helpen om het aantal ingediende ratings te laten stijgen en hierdoor zullen klanten meer informatie krijgen, zodat ze met vertrouwen aankoopbeslissingen kunnen nemen.
Wanneer klanten feedback over verkopers indienen met of zonder tekst, zoeken we automatisch naar tekenen van misbruik en evalueren we de feedback aan de hand van onze community-richtlijnen. Als er geen tekst is, wordt de functie Feedbackberoep in de Feedbackbeheerder uitgeschakeld voor alle ratings met allen sterren. Als je van mening bent dat onze Community-richtlijnen worden geschonden door de rating met alleen sterren, kun je een aanvullende beoordeling aanvragen via Een schending melden.
Ga voor meer informatie naar Feedback en prestaties monitoren.