Met de nieuwe gids kun je je inschrijven bij Brand Registry
We hebben de Gids voor aanvraag voor Brand Registry opgesteld om je te helpen met het inschrijvingsproces voor Brand Registry .
De Gids voor aanvraag voor Brand Registry bevat stapsgewijze instructies en afbeeldingen en legt precies uit welke informatie bij elke stap vereist is. Hij bevat ook tips over het voorkomen van veelvoorkomende fouten.
Als je een geregistreerd handelsmerk hebt of als je een handelsmerk hebt aangevraagd, kan Brand Registry je helpen met het volgende:
• Je merk beschermen. Detecteer en meld vermoedelijke inbreuk op intellectueel eigendom met onze krachtige tools.
• De ervaring personaliseren. Bied klanten de mogelijkheid om zich te abonneren op de producten van je merk en terugkerende klanten te worden. Ontwerp je eigen winkel om je producten te tonen en het verhaal van je merk te vertellen.
• Je succes meten. Gebruik belangrijke statistieken, zoals catalogusprestaties en topzoektermen, om te begrijpen hoe klanten naar je merk zoeken en je producten kopen.
Ga naar Gids voor aanvraag voor Brand Registry om aan de slag te gaan.
Met de nieuwe gids kun je je inschrijven bij Brand Registry
We hebben de Gids voor aanvraag voor Brand Registry opgesteld om je te helpen met het inschrijvingsproces voor Brand Registry .
De Gids voor aanvraag voor Brand Registry bevat stapsgewijze instructies en afbeeldingen en legt precies uit welke informatie bij elke stap vereist is. Hij bevat ook tips over het voorkomen van veelvoorkomende fouten.
Als je een geregistreerd handelsmerk hebt of als je een handelsmerk hebt aangevraagd, kan Brand Registry je helpen met het volgende:
• Je merk beschermen. Detecteer en meld vermoedelijke inbreuk op intellectueel eigendom met onze krachtige tools.
• De ervaring personaliseren. Bied klanten de mogelijkheid om zich te abonneren op de producten van je merk en terugkerende klanten te worden. Ontwerp je eigen winkel om je producten te tonen en het verhaal van je merk te vertellen.
• Je succes meten. Gebruik belangrijke statistieken, zoals catalogusprestaties en topzoektermen, om te begrijpen hoe klanten naar je merk zoeken en je producten kopen.
Ga naar Gids voor aanvraag voor Brand Registry om aan de slag te gaan.