Deel je feedback met ons na een ondersteuningsgesprek
Je kunt ons nu onmiddellijk feedback geven aan het einde van een gesprek met het Ondersteuningsteam voor verkooppartners.
Eerder moest je wachten tot wij je een e-mail hadden gestuurd nadat je case was opgelost om feedback te geven. Nu kun je aan de lijn blijven nadat de oproep is beëindigd om een korte tevredenheidsenquête te voltooien.
Deze enquête maakt het eenvoudiger om feedback te delen direct nadat je hulp hebt ontvangen. Het maakt deel uit van onze voortdurende inspanningen om de ondersteuningservaring voor verkooppartners te verbeteren en gebieden voor verbetering te identificeren.
Deel je feedback met ons na een ondersteuningsgesprek
Je kunt ons nu onmiddellijk feedback geven aan het einde van een gesprek met het Ondersteuningsteam voor verkooppartners.
Eerder moest je wachten tot wij je een e-mail hadden gestuurd nadat je case was opgelost om feedback te geven. Nu kun je aan de lijn blijven nadat de oproep is beëindigd om een korte tevredenheidsenquête te voltooien.
Deze enquête maakt het eenvoudiger om feedback te delen direct nadat je hulp hebt ontvangen. Het maakt deel uit van onze voortdurende inspanningen om de ondersteuningservaring voor verkooppartners te verbeteren en gebieden voor verbetering te identificeren.