Creditcard wordt ineens niet meer geaccepteerd voor Amazon.de
Sinds een week werkt mijn creditcard ineens niet meer voor de .DE marktplaats. Voor alle andere marketplaces werkt het wel. Zie onderstaande foto's de foutmeldingen die ik krijg. Ik kan momenteel niets doen op het .DE account. Het support center kan mij blijkbaar ook niet helpen. Iemand die dit probleem ook gehad heeft?

Creditcard wordt ineens niet meer geaccepteerd voor Amazon.de
Sinds een week werkt mijn creditcard ineens niet meer voor de .DE marktplaats. Voor alle andere marketplaces werkt het wel. Zie onderstaande foto's de foutmeldingen die ik krijg. Ik kan momenteel niets doen op het .DE account. Het support center kan mij blijkbaar ook niet helpen. Iemand die dit probleem ook gehad heeft?

2 antwoorden
Seller_njA1DoRG1fADZ
Je hebt er niks aan maar hier hetzelfde met Frankrijk. Eerder gehad was ook zomaar weer opgelost. Mocht je de oplossing hebben dan verneem ik het graag. Indien hier opgelost dan meld ik dit.
Seller_XDubwreLzDemd
Beste Veldtra,
Wij hebben dit probleem ook ondervonden met Amazon Frankrijk. De Rabobank heeft toen voor ons de card opnieuw toegevoegd aan onze zakelijke rekening en het probleem was weg. Niemand kon mij toen vertellen wat het probleem was.