Kant heeft een valse claim ingediend
Een van onze klanten heeft een valse claim tot garantie ingediend dit terwijl zijn artikelen niet stuk waren. Hij geraakte niet wijs uit het retourproces (naar eigen zeggen) en diende dan maar een claim in. Amazon heeft hem zonder wederwoord zijn geld teruggestort en de kant heeft uiteraard zijn artikel niet meer teruggestuurd. Resultaat, 200 euro + schoenen kwijt. De kant reageert niet meer (mooie scam) en Amazon doet alles om maar niet te moeten antwoorden.
Wie weet raad? Ik heb al gedacht aan het indienen van een claim bij VISA wegens het onrechtmatig onttrekken van ons geld door Amazon.
Kant heeft een valse claim ingediend
Een van onze klanten heeft een valse claim tot garantie ingediend dit terwijl zijn artikelen niet stuk waren. Hij geraakte niet wijs uit het retourproces (naar eigen zeggen) en diende dan maar een claim in. Amazon heeft hem zonder wederwoord zijn geld teruggestort en de kant heeft uiteraard zijn artikel niet meer teruggestuurd. Resultaat, 200 euro + schoenen kwijt. De kant reageert niet meer (mooie scam) en Amazon doet alles om maar niet te moeten antwoorden.
Wie weet raad? Ik heb al gedacht aan het indienen van een claim bij VISA wegens het onrechtmatig onttrekken van ons geld door Amazon.
2 antwoorden
Seller_lCYVKtlTtPKDD
wij ervaren dit probeem ook, amazon medewerker geeft ook gewoon toe dat ze de klanten direct terugbetalen