Forums voor Verkopers
Inloggen
Inloggen
imgInloggen
imgInloggen
user profile
Seller_jez2rFdOvxeHA

Kant heeft een valse claim ingediend

Een van onze klanten heeft een valse claim tot garantie ingediend dit terwijl zijn artikelen niet stuk waren. Hij geraakte niet wijs uit het retourproces (naar eigen zeggen) en diende dan maar een claim in. Amazon heeft hem zonder wederwoord zijn geld teruggestort en de kant heeft uiteraard zijn artikel niet meer teruggestuurd. Resultaat, 200 euro + schoenen kwijt. De kant reageert niet meer (mooie scam) en Amazon doet alles om maar niet te moeten antwoorden.

Wie weet raad? Ik heb al gedacht aan het indienen van een claim bij VISA wegens het onrechtmatig onttrekken van ons geld door Amazon.

56 weergaven
2 antwoorden
Tags:A-tot-Z-claims, Retourzending, Terugbetalingen
00
Antwoorden
user profile
Seller_jez2rFdOvxeHA

Kant heeft een valse claim ingediend

Een van onze klanten heeft een valse claim tot garantie ingediend dit terwijl zijn artikelen niet stuk waren. Hij geraakte niet wijs uit het retourproces (naar eigen zeggen) en diende dan maar een claim in. Amazon heeft hem zonder wederwoord zijn geld teruggestort en de kant heeft uiteraard zijn artikel niet meer teruggestuurd. Resultaat, 200 euro + schoenen kwijt. De kant reageert niet meer (mooie scam) en Amazon doet alles om maar niet te moeten antwoorden.

Wie weet raad? Ik heb al gedacht aan het indienen van een claim bij VISA wegens het onrechtmatig onttrekken van ons geld door Amazon.

Tags:A-tot-Z-claims, Retourzending, Terugbetalingen
00
56 weergaven
2 antwoorden
Antwoorden
2 antwoorden
user profile
Seller_lCYVKtlTtPKDD

wij ervaren dit probeem ook, amazon medewerker geeft ook gewoon toe dat ze de klanten direct terugbetalen

00
Volg deze discussie om meldingen te krijgen van nieuwe activiteit
user profile
Seller_jez2rFdOvxeHA

Kant heeft een valse claim ingediend

Een van onze klanten heeft een valse claim tot garantie ingediend dit terwijl zijn artikelen niet stuk waren. Hij geraakte niet wijs uit het retourproces (naar eigen zeggen) en diende dan maar een claim in. Amazon heeft hem zonder wederwoord zijn geld teruggestort en de kant heeft uiteraard zijn artikel niet meer teruggestuurd. Resultaat, 200 euro + schoenen kwijt. De kant reageert niet meer (mooie scam) en Amazon doet alles om maar niet te moeten antwoorden.

Wie weet raad? Ik heb al gedacht aan het indienen van een claim bij VISA wegens het onrechtmatig onttrekken van ons geld door Amazon.

56 weergaven
2 antwoorden
Tags:A-tot-Z-claims, Retourzending, Terugbetalingen
00
Antwoorden
user profile
Seller_jez2rFdOvxeHA

Kant heeft een valse claim ingediend

Een van onze klanten heeft een valse claim tot garantie ingediend dit terwijl zijn artikelen niet stuk waren. Hij geraakte niet wijs uit het retourproces (naar eigen zeggen) en diende dan maar een claim in. Amazon heeft hem zonder wederwoord zijn geld teruggestort en de kant heeft uiteraard zijn artikel niet meer teruggestuurd. Resultaat, 200 euro + schoenen kwijt. De kant reageert niet meer (mooie scam) en Amazon doet alles om maar niet te moeten antwoorden.

Wie weet raad? Ik heb al gedacht aan het indienen van een claim bij VISA wegens het onrechtmatig onttrekken van ons geld door Amazon.

Tags:A-tot-Z-claims, Retourzending, Terugbetalingen
00
56 weergaven
2 antwoorden
Antwoorden
user profile

Kant heeft een valse claim ingediend

door Seller_jez2rFdOvxeHA

Een van onze klanten heeft een valse claim tot garantie ingediend dit terwijl zijn artikelen niet stuk waren. Hij geraakte niet wijs uit het retourproces (naar eigen zeggen) en diende dan maar een claim in. Amazon heeft hem zonder wederwoord zijn geld teruggestort en de kant heeft uiteraard zijn artikel niet meer teruggestuurd. Resultaat, 200 euro + schoenen kwijt. De kant reageert niet meer (mooie scam) en Amazon doet alles om maar niet te moeten antwoorden.

Wie weet raad? Ik heb al gedacht aan het indienen van een claim bij VISA wegens het onrechtmatig onttrekken van ons geld door Amazon.

Tags:A-tot-Z-claims, Retourzending, Terugbetalingen
00
56 weergaven
2 antwoorden
Antwoorden
2 antwoorden
2 antwoorden
Snelle filters
Sorteren op
user profile
Seller_lCYVKtlTtPKDD

wij ervaren dit probeem ook, amazon medewerker geeft ook gewoon toe dat ze de klanten direct terugbetalen

00
Volg deze discussie om meldingen te krijgen van nieuwe activiteit
user profile
Seller_lCYVKtlTtPKDD

wij ervaren dit probeem ook, amazon medewerker geeft ook gewoon toe dat ze de klanten direct terugbetalen

00
user profile
Seller_lCYVKtlTtPKDD

wij ervaren dit probeem ook, amazon medewerker geeft ook gewoon toe dat ze de klanten direct terugbetalen

00
Antwoorden
Volg deze discussie om meldingen te krijgen van nieuwe activiteit