Als je het beleid begrijpt, kan dit ten goede komen aan je Accountstatusbeoordeling
Een goede accountstatusbeoordeling kan het succes van je bedrijf op de lange termijn garanderen. We willen graag de volgende beleidsregels uitlichten, met aanbevolen werkwijzen om je te helpen je Accountstatusbeoordeling te handhaven:
- Het Anti-namaakbeleid van Amazon verzekert de echtheid van producten en beschermt de winkelervaring van onze klanten. Om te voldoen aan het beleid, raden we je aan om gedetailleerde documentatie van je voorraadbronnen bij te houden, inclusief facturen en leveranciersrelaties. Dit helpt ervoor te zorgen dat je bewijs kunt leveren van een geldige toeleveringsketen en schendingen kunt voorkomen die van invloed kunnen zijn op je Accountstatusbeoordeling.
- Het beleid voor productrecensies van klanten beschermt de echtheid van klantenrecensies en hun ideeën over je producten. Goedbedoelde acties zoals het aanbieden van terugbetalingen of beloningen voor recensies, het gebruik van beoordelingsservices van derden of het vragen van klanten om negatieve feedback te wijzigen, kunnen worden beschouwd als een schending van het beleid en kunnen van invloed zijn op je Accountstatusbeoordeling.
Ga naar Accountstatus om je Accountstatusbeoordeling te bekijken.
Als je het beleid begrijpt, kan dit ten goede komen aan je Accountstatusbeoordeling
Een goede accountstatusbeoordeling kan het succes van je bedrijf op de lange termijn garanderen. We willen graag de volgende beleidsregels uitlichten, met aanbevolen werkwijzen om je te helpen je Accountstatusbeoordeling te handhaven:
- Het Anti-namaakbeleid van Amazon verzekert de echtheid van producten en beschermt de winkelervaring van onze klanten. Om te voldoen aan het beleid, raden we je aan om gedetailleerde documentatie van je voorraadbronnen bij te houden, inclusief facturen en leveranciersrelaties. Dit helpt ervoor te zorgen dat je bewijs kunt leveren van een geldige toeleveringsketen en schendingen kunt voorkomen die van invloed kunnen zijn op je Accountstatusbeoordeling.
- Het beleid voor productrecensies van klanten beschermt de echtheid van klantenrecensies en hun ideeën over je producten. Goedbedoelde acties zoals het aanbieden van terugbetalingen of beloningen voor recensies, het gebruik van beoordelingsservices van derden of het vragen van klanten om negatieve feedback te wijzigen, kunnen worden beschouwd als een schending van het beleid en kunnen van invloed zijn op je Accountstatusbeoordeling.
Ga naar Accountstatus om je Accountstatusbeoordeling te bekijken.