Forums voor Verkopers
Inloggen
Inloggen
imgInloggen
imgInloggen

Veelgestelde vragen over de forums voor verkooppartners

Navigeer naar de onderstaande secties voor veelgestelde vragen over Verkopersforums. Kun je niet vinden wat je zoekt? Plaats een vraag in de Verkopersforums.

Algemeen

Seller Forums is een Amazon-communityruimte waar Amazon-verkooppartners onderling contact kunnen leggen. Hier kunnen ze informatie en ervaringen delen en onderwerpen bespreken die verband houden met verkopen in de Amazon-store. Amazon-communitybeheerders treden in Seller Forums op als moderators. Zij nemen deel aan gesprekken, delen content om verkooppartners te helpen in de Amazon-store te verkopen en geven antwoord op vragen.
Wat is Seller Forums?
We hebben Seller Forums vernieuwd op basis van feedback van onze verkooppartners. Zo heeft Seller Forums nu een verbeterde uitstraling met een meer dynamische en georganiseerde navigatie, de mogelijkheid om elk bericht te bekijken en op te stemmen, gepersonaliseerde zoekopdrachten en verbeteringen in de zoekfunctie waardoor je kunt filteren op stemmen, weergaven en reacties van Amazon. We blijven Seller Forums verbeteren op basis van je feedback.
Waarom is Seller Forums vernieuwd?
Content op Seller Forums is in alleen-lezenvorm toegankelijk voor zowel Amazon-verkooppartners als het publiek. Echter kunnen alleen Amazon-verkopers met een actief Seller Central-account (hier 'verkooppartners' genoemd) nieuwe gesprekken maken, reacties plaatsen of anderszins gebruikmaken van Seller Forums. De toegang tot en het gebruik van Seller Forums is onderworpen aan de voorwaarden van de privacyverklaring van Amazon.com en andere Amazon-beleidsregels en overeenkomsten tussen Amazon en verkooppartners, zoals de Amazon Business Solutions-overeenkomst en de gebruiksvoorwaarden van Seller Central.
Wie kan deelnemen aan Seller Forums?
Forums voor verkooppartners is een geweldige plek om advies en oplossingen van de verkoperscommunity te krijgen en ideeën, kennis en meningen uit te wisselen met betrekking tot verkopen in de Amazon-winkel. Het Ondersteuningsteam voor verkooppartners is het primaire contactpunt voor verkopersgerelateerde zakelijke problemen. Hier krijgen verkooppartners tijdige en nauwkeurige operationele ondersteuning. Voor operationele problemen of problemen met je account, kun je rechtstreeks contact opnemen met het Ondersteuningsteam voor verkooppartners.
Wat is het verschil tussen Seller Forums en het Ondersteuningsteam voor verkooppartners?
Discussies in Seller Forums verschillen afhankelijk van het land. Je kunt door Seller Forums in andere landen bladeren via de marketplace-kiezer boven de knop 'Een discussie starten'. Je moet voor een land geregistreerd zijn om content te kunnen plaatsen op de bijbehorende versie van Seller Forums.
Hoe kan ik Seller Forums-discussies van andere Amazon stores bekijken?
  • Geen aankoop of betaling vereist om mee te doen of te winnen.
  • De promotie begint en eindigt op de datums en tijden die zijn opgegeven in de bijbehorende aankondiging (bijvoorbeeld het bericht op Forums voor verkooppartners, e-mail, sociale media en Seller Central).
  • Je moet een individuele wettelijke inwoner zijn van een van de 50 staten van de Verenigde Staten of het District of Columbia en ouder zijn dan 18 jaar of de wettelijke leeftijd van meerderjarigheid in je woonstaat hebben. Houd het bij één aanmelding per account bij Forums voor verkooppartners.
  • Je moet een actief ingeschreven Amazon-verkooppartner zijn met een account voor Forums voor verkooppartners.
  • Je kunt meedoen met de promotie via een van de beschreven aanmeldmethoden. Om deel te nemen, bekijk je de bijbehorende aankondiging voor deze promotie en volg je de instructies om je aan te melden.
  • De kansen op winnen zijn afhankelijk van het aantal ontvangen aanmeldingen.
  • Onze werknemers en die van onze gelieerde ondernemingen en hun directe familieleden, en medewerkers die zijn ingeschreven in het Amazon Partner-programma mogen niet deelnemen.
  • Potentiële winnaars worden binnen 5 dagen na het einde van de promotie op de hoogte gebracht zoals aangegeven in de bijbehorende aankondiging. Zodra je hiervan op de hoogte bent, heb je 72 uur de tijd om de prijs te claimen. Als de potentiële winnaar niet binnen 72 uur reageert of als de potentiële winnaar niet in aanmerking blijkt te komen voordat de prijs wordt toegekend, kan Amazon naar eigen goeddunken de toepasselijke prijs toekennen aan een alternatieve potentiële winnaar.
  • Door mee te doen met de promotie, ga je ermee akkoord dat wij en onze gelieerde ondernemingen, de prijsaanbieder(s) en Facebook, Instagram, Snapchat en Twitter, geen aansprakelijkheid zullen hebben en niet verantwoordelijk kunnen worden gesteld voor elke aansprakelijkheid of elk verlies, inclusief redelijke advocaatkosten, voor alle zaken die verband houden met je aanvaarding, bezit, ervaring met, gebruik of misbruik van de prijs of deelname aan de promotie. Je gaat ook akkoord met een vrijwaring van alle claims op intellectueel eigendom of bedrijfseigen kennis die je in je reactie of aanmelding voor de promotie opneemt.
  • Door mee te doen met de promotie, ga je ermee akkoord dat je gebruikersnaam van je account voor Amazon-forums voor verkooppartners openbaar wordt gedeeld als je als winnaar wordt geselecteerd.
  • De sponsor van de promotie is de Amazon-partner die de pagina of site beheert waarop de promotie wordt uitgevoerd.
  • Als de prijs een Amazon-cadeaubon is, moet elke winnaar een Amazon.com-account hebben of moet deze worden aangemaakt om de cadeaubon in te wisselen. De cadeaubon mag alleen worden gebruikt voor aankopen van in aanmerking komende goederen op Amazon.com of bepaalde van haar gelieerde websites. De cadeaubon kan niet worden ingewisseld voor de aankoop van een andere cadeaubon. Behalve zoals vereist door de wet, kan de cadeaubon niet worden overgedragen voor waarde of ingewisseld voor contant geld. Ga naar 'Je account' op Amazon.com om het saldo van de cadeaubon in te wisselen of te bekijken. Amazon is niet verantwoordelijk als een cadeaubon is verloren, gestolen, vernietigd of zonder toestemming gebruikt. Als de cadeaubon verloren of gestolen is, wordt deze niet vervangen. Zie http://www.amazon.com/gc-legal voor de volledige algemene voorwaarden. De cadeaubon wordt uitgegeven door ACI Gift Cards LLC, een vennootschap in Washington. Er zijn geen vervaldatum en servicekosten.
Wat zijn de Amerikaanse algemene voorwaarden voor loterijen?

Een discussie maken

Je kunt nieuwe discussies maken door in Forums voor verkooppartners bovenaan op de knop 'Een discussie starten' te klikken. In een discussie kun je maximaal 5 afbeeldingen uploaden in de volgende indelingen: JPG, JPEG, JPE, JFIF, PNG. Raadpleeg de richtlijnen voor Forums voor verkooppartners als je een discussie wilt starten.
Hoe maak ik een discussie?
Categorieën en tags houden Seller Forums georganiseerd, zodat verkooppartners sneller antwoord kunnen vinden op vragen. Dankzij categorieën en tags kun je de zoekresultaten ook op onderwerp filteren. Een verkooppartner moet ten minste 1 categorie en maximaal 5 tags selecteren om een discussie te starten.
Waarom moet ik een categorie en tag selecteren voordat ik een discussie kan plaatsen?
Ja, je kunt een conceptdiscussie opslaan door op de knop 'Opslaan als concept' te klikken. Als je terug wilt gaan naar je concept en het wilt voltooien, klik je op de knop 'Een discussie starten' en scrol je vervolgens naar beneden naar het gedeelte 'Concepten'. Open je conceptonderwerp en ga verder met het maken van je bericht. Je kunt maximaal 50 concepten opslaan.
Kan ik een concept van mijn discussie opslaan?
Als je content uit een bestaand bericht wilt citeren, markeer je de informatie die je wilt citeren en klik je vervolgens op de knop 'Citeren' die linksboven in het gemarkeerde gebied wordt weergegeven. Het citaat genereert automatisch een antwoordvenster waarin je je bericht kunt voltooien.
Hoe kan ik content citeren in mijn berichten en antwoorden?
Als je andere verkooppartners in een bericht of antwoord wilt vermelden, typ je eerst het symbool '@' op je toetsenbord en begin je vervolgens de gebruikersnaam van de verkooppartner te typen. Selecteer de gebruikersnaam in de vervolgkeuzelijst.
Hoe vermeld ik andere verkooppartners in mijn bericht?
In Seller Forums kunnen verkooppartners geen dubbele posttitel maken. Dit is om forums georganiseerd te houden en dubbele informatie te voorkomen. In plaats daarvan zien verkooppartners suggesties voor andere berichten die relevant kunnen zijn voor hun onderwerp of vraag.
Waarom kan ik een discussietitel niet dupliceren?

Groepen

Groepen zijn een speciale ruimte om te communiceren met andere verkooppartners die vergelijkbare zakelijke behoeften of interesses hebben. Discussies in een groep kunnen door de rest van de Seller Forums-community worden bekeken, maar alleen groepsleden kunnen in een groep berichten plaatsen of erop stemmen. Je kunt er ook voor kiezen om meldingen te ontvangen over gesprekken in de groepen waarvan je lid bent.
Wat zijn groepen in Seller Forums?

Profiel en voorkeuren

De naam van het Amazon Account voor Wereldwijde verkoop en de naam van de Amazon Etalage maken nu deel uit van het profiel van een verkooppartner om vertrouwen en transparantie binnen onze community te blijven bevorderen. Het is een geweldige manier om uw bedrijf onder de aandacht te brengen en meer te weten te komen over de andere verkopers waarmee u in contact komt op de forums. In de nieuwe verkopersforums worden drie namen weergegeven op de profielpagina van je forumprofiel:
  • Je weergavenaam. Dit is je gekozen naam voor interacties van verkopersforums. Het verschijnt naast al je berichten en antwoorden.
  • Je Amazon Etalage naam(namen). Dit komt overeen met de naam die wordt weergegeven op je Amazon.com productpagina's en etalage. Deze wordt alleen weergegeven op de profielpagina van je Verkopersforums.
  • Namen voor je account voor wereldwijde verkoop. Deze wordt alleen weergegeven op de profielpagina van je verkopersforums.
Waarom staat de naam van mijn etalage in mijn Seller Forums-profiel?
Seller Forums-profielen zijn nu aanpasbaar. Hier kun je het verhaal van je bedrijf delen en meer leren over de andere Amazon-verkooppartners in de forumcommunity. Je kunt nu het volgende aanpassen:
  • Profielafbeelding: hiermee kun je jezelf met een afbeelding van jezelf, je bedrijfslogo of een avatar op Seller Forums presenteren
  • Weergavenaam: kies een weergavenaam voor Seller Forums. Je kunt je weergavenaam op elk gewenst moment wijzigen.
  • 'Over mij' en 'Over mijn bedrijf': Hiermee kun je anderen meer vertellen over jezelf en je bedrijf.
  • Voorkeuren voor personalisatie en meldingen: stel voorkeuren voor personalisatie en meldingen in.
Wat kan ik personaliseren in mijn Seller Forums-profiel?
Als een verkooppartner in de vorige versie van Seller Forums actief was, worden diens weergavenaam en geschiedenis nog 90 dagen opgeslagen nadat de verkooppartner een profiel heeft gemaakt in de nieuwe Seller Forums. Ga naar de profielpagina voor meer informatie over opties om de eerdere weergavenaam en geschiedenis aan het nieuwe profiel te koppelen.

Opmerking: zelfs als een verkooppartner er niet voor kiest om het vorige profiel aan zijn of haar account te koppelen, kan niemand anders die vorige weergavenaam gebruiken.
Wat is er gebeurd met de weergavenaam en geschiedenis van mijn oude profiel op het oude Forums?
Activiteiten binnen een Amazon-store zijn alleen zichtbaar in dat land. Als je niet naar bepaalde activiteiten in je profiel kunt navigeren, moet je mogelijk overschakelen naar het land waarin de activiteit is uitgevoerd. Gebruik de landkiezer boven de knop 'Een discussie starten' om van store te wisselen.
Waarom kan ik niet naar bepaalde activiteiten op mijn profiel navigeren?

Meldingen

Je ontvangt meldingen wanneer andere verkooppartners reageren of stemmen op je berichten. Je ontvangt ook meldingen bij een nieuw gesprek in groepen waarvan je lid bent, of wanneer er een nieuw bericht van Amazon is. Je kunt meldingen bekijken door in Seller Forums op het tabblad Melding te klikken.
Wat zijn meldingen en hoe kan ik ze bekijken?
Je kunt de meldingsvoorkeuren wijzigen op het tabblad Voorkeuren. Als ze dat willen, kunnen verkooppartners alle meldingen of alleen bepaalde meldingen in- of uitschakelen.
Hoe wijzig ik mijn voorkeuren voor meldingen?

Moderatie

We willen dat iedereen in Seller Forums de best mogelijke ervaring heeft. Daarom hebben we enkele basisrichtlijnen voor deelname. Deze kun je hier lezen.
Wat zijn de richtlijnen voor Seller Forums?
Het Amazon-team van communitybeheerders plaatst nuttige content op Seller Forums, zoals educatieve en informatieve berichten, enquêtes, peilingen, evenementen en succesverhalen. Communitybeheerders helpen gesprekken nuttig en relevant te houden door gemarkeerde berichten/discussies te bekijken, ongepaste content te verwijderen en storende leden te verwijderen uit Seller Forums.
Hoe ondersteunen Amazon-communitybeheerders Seller Forums?
Waarschuwingen zijn officiële kennisgevingen van Amazon dat een verkooppartner de richtlijnen voor Forums voor verkooppartners heeft geschonden. Communitybeheerders kunnen verboden content bewerken of verwijderen vanwege een schending. Herhaalde schendingen kunnen leiden tot opschorting van je plaatsingsprivileges.
Wat is een waarschuwing?

Veelgestelde vragen over de forums voor verkooppartners

Navigeer naar de onderstaande secties voor veelgestelde vragen over Verkopersforums. Kun je niet vinden wat je zoekt? Plaats een vraag in de Verkopersforums.

Algemeen

Seller Forums is een Amazon-communityruimte waar Amazon-verkooppartners onderling contact kunnen leggen. Hier kunnen ze informatie en ervaringen delen en onderwerpen bespreken die verband houden met verkopen in de Amazon-store. Amazon-communitybeheerders treden in Seller Forums op als moderators. Zij nemen deel aan gesprekken, delen content om verkooppartners te helpen in de Amazon-store te verkopen en geven antwoord op vragen.
Wat is Seller Forums?
We hebben Seller Forums vernieuwd op basis van feedback van onze verkooppartners. Zo heeft Seller Forums nu een verbeterde uitstraling met een meer dynamische en georganiseerde navigatie, de mogelijkheid om elk bericht te bekijken en op te stemmen, gepersonaliseerde zoekopdrachten en verbeteringen in de zoekfunctie waardoor je kunt filteren op stemmen, weergaven en reacties van Amazon. We blijven Seller Forums verbeteren op basis van je feedback.
Waarom is Seller Forums vernieuwd?
Content op Seller Forums is in alleen-lezenvorm toegankelijk voor zowel Amazon-verkooppartners als het publiek. Echter kunnen alleen Amazon-verkopers met een actief Seller Central-account (hier 'verkooppartners' genoemd) nieuwe gesprekken maken, reacties plaatsen of anderszins gebruikmaken van Seller Forums. De toegang tot en het gebruik van Seller Forums is onderworpen aan de voorwaarden van de privacyverklaring van Amazon.com en andere Amazon-beleidsregels en overeenkomsten tussen Amazon en verkooppartners, zoals de Amazon Business Solutions-overeenkomst en de gebruiksvoorwaarden van Seller Central.
Wie kan deelnemen aan Seller Forums?
Forums voor verkooppartners is een geweldige plek om advies en oplossingen van de verkoperscommunity te krijgen en ideeën, kennis en meningen uit te wisselen met betrekking tot verkopen in de Amazon-winkel. Het Ondersteuningsteam voor verkooppartners is het primaire contactpunt voor verkopersgerelateerde zakelijke problemen. Hier krijgen verkooppartners tijdige en nauwkeurige operationele ondersteuning. Voor operationele problemen of problemen met je account, kun je rechtstreeks contact opnemen met het Ondersteuningsteam voor verkooppartners.
Wat is het verschil tussen Seller Forums en het Ondersteuningsteam voor verkooppartners?
Discussies in Seller Forums verschillen afhankelijk van het land. Je kunt door Seller Forums in andere landen bladeren via de marketplace-kiezer boven de knop 'Een discussie starten'. Je moet voor een land geregistreerd zijn om content te kunnen plaatsen op de bijbehorende versie van Seller Forums.
Hoe kan ik Seller Forums-discussies van andere Amazon stores bekijken?
  • Geen aankoop of betaling vereist om mee te doen of te winnen.
  • De promotie begint en eindigt op de datums en tijden die zijn opgegeven in de bijbehorende aankondiging (bijvoorbeeld het bericht op Forums voor verkooppartners, e-mail, sociale media en Seller Central).
  • Je moet een individuele wettelijke inwoner zijn van een van de 50 staten van de Verenigde Staten of het District of Columbia en ouder zijn dan 18 jaar of de wettelijke leeftijd van meerderjarigheid in je woonstaat hebben. Houd het bij één aanmelding per account bij Forums voor verkooppartners.
  • Je moet een actief ingeschreven Amazon-verkooppartner zijn met een account voor Forums voor verkooppartners.
  • Je kunt meedoen met de promotie via een van de beschreven aanmeldmethoden. Om deel te nemen, bekijk je de bijbehorende aankondiging voor deze promotie en volg je de instructies om je aan te melden.
  • De kansen op winnen zijn afhankelijk van het aantal ontvangen aanmeldingen.
  • Onze werknemers en die van onze gelieerde ondernemingen en hun directe familieleden, en medewerkers die zijn ingeschreven in het Amazon Partner-programma mogen niet deelnemen.
  • Potentiële winnaars worden binnen 5 dagen na het einde van de promotie op de hoogte gebracht zoals aangegeven in de bijbehorende aankondiging. Zodra je hiervan op de hoogte bent, heb je 72 uur de tijd om de prijs te claimen. Als de potentiële winnaar niet binnen 72 uur reageert of als de potentiële winnaar niet in aanmerking blijkt te komen voordat de prijs wordt toegekend, kan Amazon naar eigen goeddunken de toepasselijke prijs toekennen aan een alternatieve potentiële winnaar.
  • Door mee te doen met de promotie, ga je ermee akkoord dat wij en onze gelieerde ondernemingen, de prijsaanbieder(s) en Facebook, Instagram, Snapchat en Twitter, geen aansprakelijkheid zullen hebben en niet verantwoordelijk kunnen worden gesteld voor elke aansprakelijkheid of elk verlies, inclusief redelijke advocaatkosten, voor alle zaken die verband houden met je aanvaarding, bezit, ervaring met, gebruik of misbruik van de prijs of deelname aan de promotie. Je gaat ook akkoord met een vrijwaring van alle claims op intellectueel eigendom of bedrijfseigen kennis die je in je reactie of aanmelding voor de promotie opneemt.
  • Door mee te doen met de promotie, ga je ermee akkoord dat je gebruikersnaam van je account voor Amazon-forums voor verkooppartners openbaar wordt gedeeld als je als winnaar wordt geselecteerd.
  • De sponsor van de promotie is de Amazon-partner die de pagina of site beheert waarop de promotie wordt uitgevoerd.
  • Als de prijs een Amazon-cadeaubon is, moet elke winnaar een Amazon.com-account hebben of moet deze worden aangemaakt om de cadeaubon in te wisselen. De cadeaubon mag alleen worden gebruikt voor aankopen van in aanmerking komende goederen op Amazon.com of bepaalde van haar gelieerde websites. De cadeaubon kan niet worden ingewisseld voor de aankoop van een andere cadeaubon. Behalve zoals vereist door de wet, kan de cadeaubon niet worden overgedragen voor waarde of ingewisseld voor contant geld. Ga naar 'Je account' op Amazon.com om het saldo van de cadeaubon in te wisselen of te bekijken. Amazon is niet verantwoordelijk als een cadeaubon is verloren, gestolen, vernietigd of zonder toestemming gebruikt. Als de cadeaubon verloren of gestolen is, wordt deze niet vervangen. Zie http://www.amazon.com/gc-legal voor de volledige algemene voorwaarden. De cadeaubon wordt uitgegeven door ACI Gift Cards LLC, een vennootschap in Washington. Er zijn geen vervaldatum en servicekosten.
Wat zijn de Amerikaanse algemene voorwaarden voor loterijen?

Een discussie maken

Je kunt nieuwe discussies maken door in Forums voor verkooppartners bovenaan op de knop 'Een discussie starten' te klikken. In een discussie kun je maximaal 5 afbeeldingen uploaden in de volgende indelingen: JPG, JPEG, JPE, JFIF, PNG. Raadpleeg de richtlijnen voor Forums voor verkooppartners als je een discussie wilt starten.
Hoe maak ik een discussie?
Categorieën en tags houden Seller Forums georganiseerd, zodat verkooppartners sneller antwoord kunnen vinden op vragen. Dankzij categorieën en tags kun je de zoekresultaten ook op onderwerp filteren. Een verkooppartner moet ten minste 1 categorie en maximaal 5 tags selecteren om een discussie te starten.
Waarom moet ik een categorie en tag selecteren voordat ik een discussie kan plaatsen?
Ja, je kunt een conceptdiscussie opslaan door op de knop 'Opslaan als concept' te klikken. Als je terug wilt gaan naar je concept en het wilt voltooien, klik je op de knop 'Een discussie starten' en scrol je vervolgens naar beneden naar het gedeelte 'Concepten'. Open je conceptonderwerp en ga verder met het maken van je bericht. Je kunt maximaal 50 concepten opslaan.
Kan ik een concept van mijn discussie opslaan?
Als je content uit een bestaand bericht wilt citeren, markeer je de informatie die je wilt citeren en klik je vervolgens op de knop 'Citeren' die linksboven in het gemarkeerde gebied wordt weergegeven. Het citaat genereert automatisch een antwoordvenster waarin je je bericht kunt voltooien.
Hoe kan ik content citeren in mijn berichten en antwoorden?
Als je andere verkooppartners in een bericht of antwoord wilt vermelden, typ je eerst het symbool '@' op je toetsenbord en begin je vervolgens de gebruikersnaam van de verkooppartner te typen. Selecteer de gebruikersnaam in de vervolgkeuzelijst.
Hoe vermeld ik andere verkooppartners in mijn bericht?
In Seller Forums kunnen verkooppartners geen dubbele posttitel maken. Dit is om forums georganiseerd te houden en dubbele informatie te voorkomen. In plaats daarvan zien verkooppartners suggesties voor andere berichten die relevant kunnen zijn voor hun onderwerp of vraag.
Waarom kan ik een discussietitel niet dupliceren?

Groepen

Groepen zijn een speciale ruimte om te communiceren met andere verkooppartners die vergelijkbare zakelijke behoeften of interesses hebben. Discussies in een groep kunnen door de rest van de Seller Forums-community worden bekeken, maar alleen groepsleden kunnen in een groep berichten plaatsen of erop stemmen. Je kunt er ook voor kiezen om meldingen te ontvangen over gesprekken in de groepen waarvan je lid bent.
Wat zijn groepen in Seller Forums?

Profiel en voorkeuren

De naam van het Amazon Account voor Wereldwijde verkoop en de naam van de Amazon Etalage maken nu deel uit van het profiel van een verkooppartner om vertrouwen en transparantie binnen onze community te blijven bevorderen. Het is een geweldige manier om uw bedrijf onder de aandacht te brengen en meer te weten te komen over de andere verkopers waarmee u in contact komt op de forums. In de nieuwe verkopersforums worden drie namen weergegeven op de profielpagina van je forumprofiel:
  • Je weergavenaam. Dit is je gekozen naam voor interacties van verkopersforums. Het verschijnt naast al je berichten en antwoorden.
  • Je Amazon Etalage naam(namen). Dit komt overeen met de naam die wordt weergegeven op je Amazon.com productpagina's en etalage. Deze wordt alleen weergegeven op de profielpagina van je Verkopersforums.
  • Namen voor je account voor wereldwijde verkoop. Deze wordt alleen weergegeven op de profielpagina van je verkopersforums.
Waarom staat de naam van mijn etalage in mijn Seller Forums-profiel?
Seller Forums-profielen zijn nu aanpasbaar. Hier kun je het verhaal van je bedrijf delen en meer leren over de andere Amazon-verkooppartners in de forumcommunity. Je kunt nu het volgende aanpassen:
  • Profielafbeelding: hiermee kun je jezelf met een afbeelding van jezelf, je bedrijfslogo of een avatar op Seller Forums presenteren
  • Weergavenaam: kies een weergavenaam voor Seller Forums. Je kunt je weergavenaam op elk gewenst moment wijzigen.
  • 'Over mij' en 'Over mijn bedrijf': Hiermee kun je anderen meer vertellen over jezelf en je bedrijf.
  • Voorkeuren voor personalisatie en meldingen: stel voorkeuren voor personalisatie en meldingen in.
Wat kan ik personaliseren in mijn Seller Forums-profiel?
Als een verkooppartner in de vorige versie van Seller Forums actief was, worden diens weergavenaam en geschiedenis nog 90 dagen opgeslagen nadat de verkooppartner een profiel heeft gemaakt in de nieuwe Seller Forums. Ga naar de profielpagina voor meer informatie over opties om de eerdere weergavenaam en geschiedenis aan het nieuwe profiel te koppelen.

Opmerking: zelfs als een verkooppartner er niet voor kiest om het vorige profiel aan zijn of haar account te koppelen, kan niemand anders die vorige weergavenaam gebruiken.
Wat is er gebeurd met de weergavenaam en geschiedenis van mijn oude profiel op het oude Forums?
Activiteiten binnen een Amazon-store zijn alleen zichtbaar in dat land. Als je niet naar bepaalde activiteiten in je profiel kunt navigeren, moet je mogelijk overschakelen naar het land waarin de activiteit is uitgevoerd. Gebruik de landkiezer boven de knop 'Een discussie starten' om van store te wisselen.
Waarom kan ik niet naar bepaalde activiteiten op mijn profiel navigeren?

Meldingen

Je ontvangt meldingen wanneer andere verkooppartners reageren of stemmen op je berichten. Je ontvangt ook meldingen bij een nieuw gesprek in groepen waarvan je lid bent, of wanneer er een nieuw bericht van Amazon is. Je kunt meldingen bekijken door in Seller Forums op het tabblad Melding te klikken.
Wat zijn meldingen en hoe kan ik ze bekijken?
Je kunt de meldingsvoorkeuren wijzigen op het tabblad Voorkeuren. Als ze dat willen, kunnen verkooppartners alle meldingen of alleen bepaalde meldingen in- of uitschakelen.
Hoe wijzig ik mijn voorkeuren voor meldingen?

Moderatie

We willen dat iedereen in Seller Forums de best mogelijke ervaring heeft. Daarom hebben we enkele basisrichtlijnen voor deelname. Deze kun je hier lezen.
Wat zijn de richtlijnen voor Seller Forums?
Het Amazon-team van communitybeheerders plaatst nuttige content op Seller Forums, zoals educatieve en informatieve berichten, enquêtes, peilingen, evenementen en succesverhalen. Communitybeheerders helpen gesprekken nuttig en relevant te houden door gemarkeerde berichten/discussies te bekijken, ongepaste content te verwijderen en storende leden te verwijderen uit Seller Forums.
Hoe ondersteunen Amazon-communitybeheerders Seller Forums?
Waarschuwingen zijn officiële kennisgevingen van Amazon dat een verkooppartner de richtlijnen voor Forums voor verkooppartners heeft geschonden. Communitybeheerders kunnen verboden content bewerken of verwijderen vanwege een schending. Herhaalde schendingen kunnen leiden tot opschorting van je plaatsingsprivileges.
Wat is een waarschuwing?