Het is al moeilijk genoeg om berichten van koeriers tot bij klanten te krijgen (gebruik maken van order nummer in onderwerp en [Belangrijk] tag anders komt sowieso niks aan) met dan nog steeds occasioneel een automatisch bericht terug dat het bericht niet kon worden afgeleverd.
We sturen deze mails door via onze eigen mailclient gezien Amazon hun berichtsysteem al heel erg gelimiteerd is - nu was er blijkbaar iemand die zijn taal als Engels moet hebben ingesteld dus Amazon weigert het bericht, in Nederlands, van de koerier door te sturen. Echter kregen wij hier geen notificatie van.
Nu heeft de klant natuurlijk geen nieuwe leverdatum afgesproken en komt het product retour. Ik zie nu pas dat ons bericht van 28 januari niet eens afgeleverd werd, dit staat er in het rood onder:
This message was not delivered because it was not written in the buyer's language of preference. The buyer's language of preference can be viewed on the Contact Buyer page, where you can re-send the message.
Kan Amazon aub ten minste een mailtje sturen om aan te geven dat het bericht niet werd afgeleverd?!
Ik krijg sowieso al vaak geen antwoord van klanten waardoor ik mij afvraag of ze het ooit wel te zien of aankrijgen.