Een uitgestelde transactie is een transactie waarvoor je op een toekomstige datum de betaling ontvangt. De meeste transacties worden gedurende een bepaalde periode uitgesteld voordat ze worden uitbetaald. De 'Publicatiedatum van de betaling' op de pagina Uitgestelde transacties geeft aan wanneer je het bedrag van uitgestelde transacties ontvangt. Na deze datum worden deze transacties verplaatst naar de pagina Transactieweergave en komen de bedragen in aanmerking voor een vergoeding.
Een transactie wordt uitgesteld wanneer een bestelling nog moet worden bezorgd of wanneer de koper nog moet betalen. Je kunt de pagina Uitgestelde transacties gebruiken om deze bestellingen, de reden voor uitstel, de datum waarop je betalingen voor deze bestellingen ontvangt en het bijbehorende bedrag te bekijken. Hieronder vind je de redenen voor uitstel die mogelijk op de pagina Uitgestelde transacties worden weergegeven:
Een bestelling die door een klant op Amazon is geplaatst, is meestal onderworpen aan het Reserveringsbeleid op basis van de bezorgdatum. De verkoopopbrengst van deze bestellingen wordt gereserveerd als een uitgestelde transactie totdat we weten dat de koper de bestelling in de beloofde staat heeft ontvangen. Dit is om ervoor te zorgen dat je voldoende geld hebt om aan eventuele retourzendingen, claims of terugvorderingen te voldoen.
Eerder werd de verkoopopbrengst die was ingehouden voor reserves op basis van de bezorgdatum als een forfaitair bedrag onder de regel 'Reserves op accountniveau' in je Betalingsdashboard weergegeven. Deze wordt nu weergegeven als uitgestelde transacties, zodat je precies weet welke bestellingen onder dit beleid vallen en voor hoelang ze worden gereserveerd.