Verkopen via Amazon Aanmelden
Dit artikel is van toepassing op verkopen in: Nederland

Terugbetalingsbeleid voor verzendingsetiketten bij FBA

Deze pagina is van toepassing op ongebruikte etiketten voor verzendingen van verzendpartners.

Het proces voor het indienen van een claim varieert afhankelijk van wanneer tijdens het fulfillment-proces je item verloren of beschadigd is:

  • Verzending naar Amazon
  • Fulfillment center-activiteiten
  • Retourzendingen FBA-klanten
  • Verwijderingen

Claimperiode

Je moet je claim binnen negen maanden na het maken van de verzending indienen. Claims die na deze periode worden ingediend, komen niet in aanmerking voor terugbetaling.

Voordat je een claim indient

  • Bevestig dat de verzending is geannuleerd of gesloten.
  • Controleer je overzicht van terugbetalingen om te zien of de ongebruikte etiketten al zijn terugbetaald.

Je claim indienen

Als je na het bekijken van je overzicht van terugbetalingen nog steeds van mening bent dat een ongebruikt etiket in aanmerking komt voor terugbetaling, kun je een claim indienen. Als je een claim voor ongebruikte etiketten wilt indienen, open je een claim via de pagina 'Ondersteuning aanvragen' in Seller Central.

Zodra we ons onderzoek naar je claim hebben voltooid, bevestigen we of deze in aanmerking komt voor terugbetaling.

Notitie: Je mag slechts één claim per verzending indienen. Aanvullende claims voor dezelfde verzending worden geweigerd.
Meld je aan om de tool te gebruiken en persoonlijke hulp te krijgen (desktopbrowser vereist). Aanmelden


Honderden miljoenen klanten bereiken

Begin met verkopen via Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates