Verkopen via Amazon Aanmelden
Dit artikel is van toepassing op verkopen in: Nederland

Waarom is mijn kortingsstatus ’Aandacht nodig’?

De korting kan de status 'Aandacht nodig' hebben om een of een combinatie van de volgende redenen:

  • Je hebt een korting gemaakt, maar hebt nooit SKU-codes geüpload die gepland waren.
  • Je hebt een of meerdere SKU-codes geüpload en ingediend, maar de controlepagina bevat nog steeds een of meer SKU-codes. Je kunt naar de controlepagina navigeren door op Gegevens bekijken te klikken en vervolgens rechtsonder op de link Pagina controleren te klikken.
  • Je hebt alle SKU-codes ingediend, maar de korting(en) voor een of meer van de ingediende SKU-codes worden onderdrukt vanwege enkele fouten.

Meld je aan om de tool te gebruiken en persoonlijke hulp te krijgen (desktopbrowser vereist). Aanmelden


Honderden miljoenen klanten bereiken

Begin met verkopen via Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates