Verkopen via Amazon Aanmelden
Dit artikel is van toepassing op verkopen in: Nederland

Veelgestelde vragen: wat is het proces van het starten van een terugbetaling met terugwerkende kracht of een retrocharge van een koper?

Zodra een claim is toegekend ten gunste van een koper, als de koper de terugbetaling aan de verkoper wil terugdraaien om welke reden dan ook (bijvoorbeeld als een vertraagde bestelling wordt bezorgd en de koper de bestelling accepteert), moet de koper rechtstreeks een Retrocharge van zijn of haar claimbedrag aanvragen via de pagina 'Probleem met bestelling' op zijn of haar account, of kan hij of zij de klantenservice informeren om het claimbedrag aan de verkoper terug te betalen. Amazon kan een koper niet met terugwerkende kracht kosten in rekening brengen, tenzij ze ons specifiek vragen om de 'terugbetaling terug te draaien' of een Retrocharge uit te voeren.

Meld je aan om de tool te gebruiken en persoonlijke hulp te krijgen (desktopbrowser vereist). Aanmelden


Honderden miljoenen klanten bereiken

Begin met verkopen via Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates