Je moet een geldig btw-nummer opgeven waarmee je bedrijf in dat land is geregistreerd en dit binnen 30 dagen uploaden naar Seller Central. Als je deze stap niet voltooit, kan het zijn dat je niet mag verkopen op die website.
Om een latere deadline aan te vragen, moet je ons op de hoogte stellen dat je aanvraag van een btw-nummer in behandeling is en bevestigen dat je alle tot dusver ontvangen betalingen zult vereffenen met de betreffende belastingdienst. Zodra je dit hebt bevestigd, krijg je 60 dagen extra de tijd om ons van een btw-nummer te voorzien.
Raadpleeg de e-mail die we naar je hebben verzonden, waarin wordt aangegeven dat je een geldig btw-nummer moet opgeven.
Ga naar de pagina Btw/GST-registratienummers en voer je btw-nummer in voor het betreffende land.
In het algemeen is een btw-nummer alleen geldig als de bedrijfsnaam die is geregistreerd voor het btw-nummer overeenkomt met je wettelijke naam in Seller Central.
We kunnen geen btw-nummers accepteren die niet overeenkomen met je wettelijke naam. Je wordt verzocht contact op te nemen met de betreffende belastingdienst om je bedrijfsnaam voor het geregistreerde btw-nummer te wijzigen of een nieuw btw-nummer aan te vragen voor de wettelijke naam in je verkopersaccount.
Je kunt er ook voor kiezen om je bedrijfsnaam in Seller Central te wijzigen, maar dit kan ertoe leiden dat het proces voor accountverificatie wordt ge(her)activeerd en je ons van relevant bewijs moet voorzien.