Wanneer je je voorraad naar Amazon verzendt voor fulfillment, kun je er zeker van zijn dat je producten in een veilige omgeving worden opgeslagen.
Wanneer je je verzendingen naar onze fulfillment centers verzendt, is het belangrijk dat je onze voorbereidings-, verpakkings- en etiketteringsvereisten volgt zodat je verzendingen snel en accuraat kunnen worden ontvangen.
We slaan voorraad op in bulk of op ˈpakˈ-locaties voor individuele items. Mediaproducten worden op bibliotheekrekken opgeslagen, in verticale positie met de rug naar voren en losjes geplaatst om slijtage te voorkomen. Exclusieve items zoals voedingsmiddelen of kostbare goederen kunnen mogelijk in een speciaal beveiligd of temperatuurgereguleerd gedeelte van het fulfillment center worden opgeslagen.
Als de voorraad beschadigd of onjuist geplaatst is en dit te wijten is aan Amazon (in het fulfillment center, tijdens de bezorging van een bestelling of een retourverzending), kopen we de voorraad van je.
Je voorraad wordt doorgaans gescand en beschikbaar gesteld voor verkoop binnen drie werkdagen na ontvangst in een fulfillment center. Je kunt de status van je verzending traceren in de Wachtrij voor verzending waar je verzending achtereenvolgens de statussen Onderweg, Bezorgd, Ingecheckt, Ontvangen en Gesloten doorloopt. Tijdens het ontvangstproces worden de streepjescodes van je items individueel gescand en ingevoerd in het volgsysteem en worden afmetingen en gewicht vastgelegd voor opslag- en fulfillment-doeleinden.
Voordat je je producten naar Amazon verzendt, raden we je aan de FBA-voorraadvereisten en FBA-productbeperkingen te controleren.