Nadat een klant je product heeft gevonden door te zoeken of te bladeren, moet deze op je productpagina een aantrekkelijke aanbieding kunnen vinden. Met een effectieve productpagina zijn je klanten sneller geneigd om je producten te kopen.
Effectieve productafbeeldingen stimuleren de verbeelding van je klanten en inspireren hen om je product te kopen. Evalueer de kwaliteit van je afbeeldingen op basis van deze richtlijnen:
Bied naast hoogwaardige productafbeeldingen zo veel mogelijk verschillende afbeeldingen. Voor veel productcategorieën is het opnemen van zgn. swatch- en alternatieve afbeeldingen mogelijk.
Onderzoek de concurrentie om een aantrekkelijke prijs te bepalen. Vergeet hierbij niet om rekening te houden met de verzendkosten.
Het aanbieden van gratis verzending kan je omzet aanzienlijk verhogen. Amazon biedt gewoonlijk gratis verzending voor alle bestellingen boven EUR 20. Denk hierbij in het bijzonder aan goedkope items. Verzendkosten van EUR 3,90 op items ter waarde van EUR 4-8 is niet erg aanlokkelijk.
Communiceer duidelijk je verzendbeleid. Dit omvat zowel kosten als levertijden. Gebruik de functie Je informatie en beleid om informatie toe te voegen aan de informatie die je in je Verzendinstellingen opgeeft.
Testen tonen aan dat goed gemaakte opsommingstekens de omzet verhogen. Klanten vertrouwen erop dat opsommingstekens de belangrijkste productkenmerken beschrijven omdat ze gewoonlijk belangrijke of onderscheidende feiten over het product uitlichten.
Gebruik de volgende richtlijnen als je je opsommingstekens maakt:
In de onderstaande lijst met opsommingstekens worden deze richtlijnen gevolgd bij het beschrijven van een set regenkleding:
Bij het beschrijven van je product, wil je waarschijnlijk een aantal belangrijke kenmerken van het product opnemen in je opsommingstekens. Probeer daarbij verder te gaan dan alleen een beknopte to-the-point beschrijving. Goed geschreven productbeschrijvingen helpen de klant zich voor te stellen hoe het zou zijn om je product in handen te hebben of ermee om te gaan. Zet jezelf in de schoenen van je klanten: wat zouden ze willen voelen, aanraken, denken, willen? Het opnemen van informatie over de uitstraling, het gebruik en de voordelen van je product kan de verbeelding van de klant aanwakkeren. Het gaat erom zo goed mogelijk in de buurt te komen van de ervaring die een echte winkel biedt.
Vermijd te simplistische beschrijvingen zoals deze:
Een robuuste microfoon voor geluidsprofessionals.
Wasbare canvasbroek met versiering van imitatiesuède op de achterkant.
Voorbeelden van solide, meeslepende beschrijvingen:
In de traditie van de SM58® is de dynamische Beta 58A-microfoon inmiddels eerste keuze geworden voor veel vocalisten en soundprofessionals. De Shure Beta 58A is een high-output supercardioïde en dynamische vocale microfoon, ontworpen voor professionele geluidsversterking en studio-opnames van projecten. Het handhaaft een supercardioïde patroon voor het volledige frequentiebereik. Dit zorgt voor een hoge gain-before-feedback, maximale isolatie van andere geluidsbronnen en minimale off-axis toonkleuring. De Beta 58A heeft een gevormde frequentierespons die ideaal is voor close-upzang. De uitstekende prestaties van deze microfoon worden niet beïnvloed door ruwe hantering, omdat de robuuste constructie, het geteste schokbevestigingssysteem en het gehard stalen rooster de microfoon helpen te beschermen tegen schade. De Beta 58A kan gebruikt worden voor leadzang, achtergrondzang en spraak.
Deze broek van puur katoenen canvas is geschikt voor een actieve lifestyle en misschien wel de meest duurzame en comfortabele broek die je ooit zult dragen. De wasbare applicatie van imitatiesuède op de achterzakken en onder de bevestigingsring zorgen voor duurzaamheid en minder snelle slijtage. Verkrijgbaar in bruin, groen, kaki of steengrijs. Wasbaar. Geïmporteerd.