Op deze pagina vind je informatie over de beschikbare opties voor het maken van een verzendplan voor het verzenden van voorraad naar Amazon fulfillment centers.
Je kunt je voorraad naar Amazon versturen door een verzendplan te maken, je producten te verpakken en je voorraad te verzenden naar de door Amazon aangewezen fulfillment centers met behulp van de transportdienst van jouw keuze. Voorraad die naar een fulfillment center wordt gestuurd, wordt doorgaans gescand en beschikbaar gesteld voor verkoop binnen drie werkdagen na bezorging.
De opties voor het maken van een zending zijn:
Verzenden naar Amazon | Een gestroomlijnde workflow voor het maken van verzendingen met vereenvoudigde stappen waarmee je tijd kunt besparen op het aanvullen van je voorraad. Je kunt zendingen maken door producten toe te voegen op de pagina Verzenden naar Amazon of door de lijst met producten te uploaden als een Excel-spreadsheet. Aan de slag met Verzenden naar Amazon. |
Stuur je producten naar de locaties die door Amazon worden aangewezen voor je verzendplan. Dit zorgt ervoor dat je voorraad dichter bij klanten wordt geplaatst, waarmee de bezorgtijd van je producten wordt verkort.
Het niet verzenden van je producten naar de locaties die zijn vermeld in je goedgekeurde verzendplan (bijvoorbeeld door een deel van een goedgekeurd verzendplan te annuleren, een zending verkeerd te routeren of een onvolledige zending te verzenden) is niet toegestaan. Dit leidt tot extra verwerking, wat voor vertraging in de bezorging van je voorraad kan zorgen en de verkoopbeschikbaarheid kan beïnvloeden. Dit kan ook leiden tot het blokkeren van het maken van zendingen.
Ga naar Vereisten voor verzending en routering om te ontdekken hoe je een veilige en tijdige bezorging bij onze fulfillment centers kunt garanderen.