Verkopen via Amazon Aanmelden
Dit artikel is van toepassing op verkopen in: Nederland

Geaccepteerde landen voor verkopersregistratie

Hieronder vind je de lijst met landen die momenteel zijn geaccepteerd voor registratie als verkoper op Amazon.

Notitie: Om in aanmerking te komen voor het verkopen van je producten via Amazon als een professionele of individuele verkoper, moet je een bewijs hebben van bedrijfsvestiging in een van de volgende landen, een lokaal telefoonnummer hebben en over een internationaal geldige creditcard beschikken. Als je van plan bent om je producten via Amazon te verkopen als privépersoon, moet je woonachtig zijn in een van de volgende landen, een lokaal telefoonnummer hebben en over een internationaal geldige creditcard beschikken.
Argentinië Hongkong Nieuw-Zeeland
Australië Hongarije Noorwegen
Oostenrijk IJsland Filipijnen
België India Polen
Brazilië Indonesië Portugal
Bulgarije Ierland Puerto Rico
Cambodja Isle of Man Qatar
Canada Israël Réunion
Chili Italië Roemenië
China Japan Singapore
Kroatië Jersey Slowakije
Cyprus Jordanië Zuid-Afrika
Tsjechië Koeweit Zuid-Korea
Denemarken Letland Spanje
Estland Liechtenstein Zweden
Finland Litouwen Zwitserland
Frankrijk Luxemburg Taiwan
Frans-Guyana Maleisië Thailand
Frans-Polynesië Malta Turkije
Georgië Martinique Verenigde Arabische Emiraten
Duitsland Mauritius Verenigd Koninkrijk
Griekenland Mayotte Verenigde Staten
Gibraltar Mexico Vietnam
Guadeloupe Nederland

Guernsey Nieuw-Caledonië

Veelgestelde vragen

Ik kom uit een van de hierboven genoemde landen, maar ik kan het verificatieproces voor mijn telefoonnummer niet uitvoeren, waarom ben ik geblokkeerd?

Je kunt het volgende controleren om de verificatie van je telefoonnummer te voltooien:

  1. Controleer of het nummer dat je hebt ingevoerd de juiste indeling heeft. Zie voor de juiste indeling het antwoord op de vraag Wat is de juiste indeling voor de verificatie van het telefoonnummer? hieronder.
  2. Als je je nummer al hebt geverifieerd, is er geen verdere verificatie vereist en zal een nieuwe verificatieaanvraag onsuccesvol zijn. Je kunt doorgaan met het registratieproces.
  3. Probeer je telefoonnummer te verifiëren met behulp van de sms-verificatie als dit van toepassing is voor jouw land.
Als je het verificatieproces van het telefoonnummer nog steeds niet kunt voltooien, raden we je aan een ander telefoonnummer te gebruiken, bij voorkeur van een andere serviceprovider. Als dat nog steeds niet werkt, gebruik je de link Ondersteuning ontvangen onder aan de startpagina van Seller Central.

Wat is de juiste indeling voor opgave van het telefoonnummer?

De nummers moeten worden voorafgegaan door de landcode. Hieronder volgt de juiste indeling met voorbeelden van nummers voor de VS.

  • +<landcode><spatie><nummer><extensie> +1 23456781224557899, +1 2345678x6789
  • +<landcode><koppelteken><nummer><extensie> +1-12245578992345678, +1-12245578992345678x6789
  • +<landcode><nummer><extensie> +112245578992345678, +112245578992345678x6789
Notitie: '+' is verplicht, gevolgd door de landcode.

Hieronder volgen de voorbeelden van nummers buiten de V.S.

  • Voorbeeld voor een Indiaas mobiel nummer: +91 3345987345
  • Voorbeeld voor een Duits mobiel nummer: +49 1298279287

Meld je aan om de tool te gebruiken en persoonlijke hulp te krijgen (desktopbrowser vereist). Aanmelden


Was dit artikel nuttig?
Hartelijk dank voor je feedback
Hoe kunnen we deze Hulp-pagina verbeteren? Opmerking: Met dit formulier wordt geen ondersteuningsaanvraag gemaakt. Geef aan wat je denkt dat er mis is met de inhoud zelf.
1000
Wat was nuttig?
1000
Nogmaals bedankt voor je hulp.
Hartelijk dank voor je feedback. Als je meer vragen hebt, Contact Us.

Honderden miljoenen klanten bereiken

Begin met verkopen via Amazon


© 1999-2020, Amazon.com, Inc. or its affiliates