Verkopen via Amazon Aanmelden
Dit artikel is van toepassing op verkopen in: Nederland

Communiceren met kopers via Berichten koper-verkoper

Via de pagina Berichten koper-verkoper kun je communiceren met kopers in de Amazon-marketplace via Seller Central en je persoonlijke of zakelijke e-mail. Je kunt rechtstreeks contact opnemen met een koper via je verkopersaccount of via je geautoriseerde e-mailaccount (als je het versleutelde e-mailadres van de koper hebt dat eerder is gegenereerd door Berichten koper-verkoper). Je correspondentie zal hoe dan ook zichtbaar zijn op de pagina Berichten koper-verkoper.

Belangrijk: In het algemeen kun je alleen contact opnemen met kopers om bestellingen te voltooien of om vragen met betrekking tot de klantenservice te beantwoorden. Je kunt geen contact opnemen met kopers voor marketing- of promotiedoeleinden (inclusief via e-mail, fysieke post, telefoon of anderszins). Zie voor meer informatie de sectie ‘Richtlijnen voor contact opnemen met kopers’ in ons overzicht Berichten koper-verkoper.

Berichten koper-verkoper is de enige goedgekeurde methode voor communicatie met kopers op Amazon.

Verkopers kunnen contact opnemen met kopers door op de naam van de koper of de knop Contact opnemen met koper te klikken op de volgende pagina's in Seller Central:

  • Bestellingen beheren
  • Feedbackbeheerder
  • Retourzendingen beheren
  • A-tot-Z-claims beheren
  • Berichten koper-verkoper

Meld je aan om de tool te gebruiken en persoonlijke hulp te krijgen (desktopbrowser vereist). Aanmelden


Honderden miljoenen klanten bereiken

Begin met verkopen via Amazon


© 1999-2021, Amazon.com, Inc. or its affiliates