Het plannen van een bezorgafspraak met het fulfillment center is verplicht voor:
LTL-boekingen (minder dan vrachtwagenlading) worden gedaan in ons portal Carrier Central . Vraag je transportdienst om een transportdienstaccount te maken en een bezorgafspraak te boeken bij het fulfillment center via Carrier Central. Het fulfillment center zal binnen 24 uur een reactie naar de transportdienst sturen om een bezorgtijd af te spreken. De transportdienst kan via Carrier Central ook wijzigingen in de afspraak aanvragen.
Als de transportdienst om welke reden dan ook geen afspraak voor je kan maken, maak dan zelf een Carrier Central-account en boek een bezorgafspraak voor je verzending volgens de instructies in de handleiding in Carrier Central.
De transportdienst heeft de volgende informatie nodig om een bezorgafspraak te maken voor je verzending. Geef de transportdienst de volgende informatie zoals deze wordt weergegeven in Seller Central. Voor het doorgeven van de informatie kun je het FBA-boekingsformulier downloaden, invullen en naar de transportdienst sturen.
Als je een bezorgafspraak wilt plannen voor een verzending met een of meerdere kleine pakketten die niet wordt verzonden met een van onze voorkeurstransportdiensten, download je het FBA-boekingsformulier , vul je dit in met de gegevens van je verzending en stuur je het naar de transportdienst. De transportdienst moet Carrier Central gebruiken om een bezorgafspraak te maken.